Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

AirPods Pro - Wow!


Mr Walker
 Share

Rekommendera Poster

Har just packat upp mina nya AirPods Pro och jäklar vad bra ljud det är. Det är väl en smaksak men de här spöar ju många HiFi-lurar i samma prisklass. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betvivlar inte alls det. Är köpläge på dom nu när man kan hitta dom för 2200:-

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första euforin lade väl sig sen. Det är ju rätt mycket brus i dem även om man inte har den aktiva ljuddämpningen på. Det finns lurar med ljud som är bekvämare att långlyssna på (i brist på bättre sätt att beskriva det på). Men bra skit ändå ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, Mr Walker säger:

Har just packat upp mina nya AirPods Pro och jäklar vad bra ljud det är. Det är väl en smaksak men de här spöar ju många HiFi-lurar i samma prisklass. 

 

8 timmar sedan, Mr Walker säger:

Första euforin lade väl sig sen. Det är ju rätt mycket brus i dem även om man inte har den aktiva ljuddämpningen på. Det finns lurar med ljud som är bekvämare att långlyssna på (i brist på bättre sätt att beskriva det på). Men bra skit ändå ?

Menar du att många hifi-hörlurar har ännu mer brus? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag tycker jag konstigt nog att ljudet sämre.. mer bas dock. Surfade runt lite och det stämmer nog bra med den firmware som trillade in automatiskt efter min första lyssning. Mindre brus dock. Påminner mer om vanliga Airpod i karaktären nu. 
 

Vad jag först menade var att jag tyckte ljudet var högupplöst, balanserat och fint, att de lät bättre än t ex B&W PX7 lurarna. Däremot var det ett brus i Airpod Pro lurarna som jag inte hört i andra lurar i lika stor utsträckning. Idag upplever jag ljudet som lite mer instängt än vid lyssningen igår men å andra sidan är det mindre ansträngande att lyssna på. 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...