Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apparna som kom tillbaka plötsligt.


iMarc
 Share

Rekommendera Poster

I Appstore fick jag plötsligt se ett 20-tal appar jag köpt tidigare och som jag undrat varför de försvunnit. En glädjande stund som byttes till ilska när jag försökte ladda ned dem. 
(Har alltid haft samma AppleID och inte gjort refunds)

86520AB2-E242-453D-8A83-27ABA2DF842E.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen förklaring fick du heller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får se till att bli ett Apple fanboy. Då är allt som Apple gör perfekt och kan därför inte kritiseras. På så vis slipper du upprördheten och besvikelsen. Du ska se att det finns någon perfekt anledning till att du har drabbats av detta. Apple är som Gud. Dess väg är outgrundlig. Men alltid omnibenevolent.

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, Alix säger:

Du får se till att bli ett Apple fanboy. Då är allt som Apple gör perfekt och kan därför inte kritiseras. På så vis slipper du upprördheten och besvikelsen. Du ska se att det finns någon perfekt anledning till att du har drabbats av detta. Apple är som Gud. Dess väg är outgrundlig. Men alltid omnibenevolent.

Som typ @mikaellq ? Nej någon fanboy kommer jag aldrig bli, får väl se till att ladda ned viktiga appar jag köpt och fylla min 6S Plus med dom så de också inte försvinner. Enlight, Grey’s anatomy och flera andra roliga appar om geografi, kultur, historia etc går ej att ladda ned, idag gick dessutom ett par appar jag installerat på min nya telefon inte att återinstallera. Mycket märkligt och irriterande. 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, Alix säger:

Du får se till att bli ett Apple fanboy. Då är allt som Apple gör perfekt och kan därför inte kritiseras. På så vis slipper du upprördheten och besvikelsen. Du ska se att det finns någon perfekt anledning till att du har drabbats av detta. Apple är som Gud. Dess väg är outgrundlig. Men alltid omnibenevolent.

Där träffade du faktiskt klockrent rätt på den berömda spiken. Det mesta sitter i huvudet. Om du med gott humör tar dig an vardagens små bekymmer som vi alla har, även en fanboy som mig, så upplevs inget som särskilt allvarligt. 

 

Jag MÅR BRA! :galetglad::hihihi: :pompoms:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, DittDatt säger:

Med tanke på en del av inläggen i Trump-tråden:
https://youtu.be/CXLYf0E2KWU?t=350

Det är enligt min mening slutet på en av de allra bästa scenerna i Rosa Pantern-filmerna. 

Stackars Dreyfus blev ju inte ko-ko utan anledning. :totaltgalen:

 

"Yes, you have received a bump upon the head." :tarskratt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...