Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Så står sig Iphone SE mot de bästa Android-mobilerna


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Nyhetsroboten
1186579497.jpg
Apples senaste Iphone kostar 5 500 kronor – kan den verkligen mäta sig med Android-telefoner som i vissa fall kostar nästan tre gånger så mycket? Vi har jämfört.46Zt6ekpAIo

Läs hela artikeln här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har klagats länge på att iPhonen saknar prestanda av Apdroid-lovers. Nu när tom SE 2 krossar flaggskeppen i prestanda så är det fel ändå..... Men låt folk tramsa. Jag avrekommenderade en kompis att köpa en SE 2 i går. Främst för att hans son "hatar" Apple och deras relation är kylig ändå. Men skulle han gå över till den ljusa sidan får jag hjälpa honom och jag varken vill, kan eller orkar....  :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, Axelman säger:

Det har klagats länge på att iPhonen saknar prestanda av Apdroid-lovers. Nu när tom SE 2 krossar flaggskeppen i prestanda så är det fel ändå..... Men låt folk tramsa. Jag avrekommenderade en kompis att köpa en SE 2 i går. Främst för att hans son "hatar" Apple och deras relation är kylig ändå. Men skulle han gå över till den ljusa sidan får jag hjälpa honom och jag varken vill, kan eller orkar....  :whistling:

Hmm...låter som en "trevlig" son.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, lappen71 säger:

Hmm...låter som en "trevlig" son.

Inte direkt faktiskt. Men han har fastnat i kriget mellan mor och far som är skilda och mor har honom under kontroll och gör allt för att sabba.

  • Ledsen 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 minuter sedan, Axelman säger:

Inte direkt faktiskt. Men han har fastnat i kriget mellan mor och far som är skilda och mor har honom under kontroll och gör allt för att sabba.

Samma sak hände en arbetskamrat till mig där modern vände barnen mot honom. Då var dom för små för att fatta något. Jag sa åt han att vänta och inte ge tillbaka med samma mynt för tillslut kommer barnen att fatta vem det är som är "the bad guy"

Tog några år men när dottern tog examen så hade hon fattat. Sonen gjorde det några år tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, Alix säger:

Äpple mot päron. :D 

Ett annat sätt att visa hur överlägsen SE2 är.
Fast för min del är inte farten det viktiga i en smartmobil.

Större skärm och mycket bättre batteritid vill jag ha. iPhone 11 eller XR.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

31 minuter sedan, mikaellq säger:

Ett annat sätt att visa hur överlägsen SE2 är.
Fast för min del är inte farten det viktiga i en smartmobil.

Större skärm och mycket bättre batteritid vill jag ha. iPhone 11 eller XR.

Skulle inte byta min SE mot vare sig 11 eller XR. 4,7” är den perfekta storleken allt  annat är klumpiga surfplattor som inte ryms i byxfickan. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

35 minuter sedan, mikaellq säger:

Fast för min del är inte farten det viktiga i en smartmobil.

 

Om man omvandlar siffrorna till tid så kommer en SE 2 att vara funktionell väldigt länge utan att man ska uppleva laggande prestanda. Vi har alla våra ideer om hur det ska vara. En viktig aspekt för mig är att den ska fungera bra länge.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SMS-sade min kompis tabellerna och konstaterade med stor skadeglädje att den Samsungbudgetcrapomobil han tänkte köpa har ca 1/10 av den prestandan som SE 2 har. rofl.gif.69422fbad06a46fa84610f7ec076285f.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...