Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ipad 7gen (10,2) mus+tangentb & skärm?


skogsmulle101
 Share

Rekommendera Poster

skogsmulle101

Hej

är det möjligt att kunna koppla in en VGA eller Hdmi skärm till en ipad gen7 samtidigt som man kan köra paddan med både mus och tangentbord. Adapter till skärmen såklart men kan man ha i två blåtandsenheter i samtidigt. Blåt mus o blåtandstangentbord alltså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

HDMI går ju via adapter.. (sök på Lightning till HDMI). Jag tycker bilden blir lite oskarp för annat än film dock. Ska du ha VGA får du ha dubbla adaptrar och jag vet inte hur bra det blir.
 

Jag har inte provat med mus till iPad så du får nog avvakta någon annans svar där ? (har ingen BT mus så jag kan inte prova heller, tangentbord har jag iofs). 

Redigerad av Mr Walker
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skogsmulle101
1 timme sedan, Mr Walker säger:

HDMI går ju via adapter.. (sök på Lightning till HDMI). Jag tycker bilden blir lite oskarp för annat än film dock. Ska du ha VGA får du ha dubbla adaptrar och jag vet inte hur bra det blir.
 

Jag har inte provat med mus till iPad så du får nog avvakta någon annans svar där ? (har ingen BT mus så jag kan inte prova heller, tangentbord har jag iofs). 

Tack för svaret. Min mamma som vill ha men hon är velig. Det ska si å så med alla grejer  ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...