Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple TV och Telia app=Strul


westerlu77
 Share

Rekommendera Poster

westerlu77

Jag har en Apple TV gen 4 där jag har installerat Telias app. Problemet är att i tid och otid så loggas jag ute hela tiden. Någon med samma problem? Skitirriterande! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

westerlu77

Nej! Får testa det helt enkelt. 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja samma här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förut förs alltid bilden i appen, nu är det sällan den gör det. så appen har blivit bättre. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

westerlu77

En så länge har det faktiskt funkat genom att bara ominstallera appen. Hoppas att det förblir så. Det har varit så sjukt störande att bli utloggade tidigare. 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

westerlu77

Suck! Nu fick jag logga in igen efter typ 1 vecka. Fattar inte vad det är för fel. Störigt att man inte kan få tag på utvecklarna hos Telia!

  • Ledsen 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 timmar sedan, westerlu77 säger:

Suck! Nu fick jag logga in igen efter typ 1 vecka. Fattar inte vad det är för fel. Störigt att man inte kan få tag på utvecklarna hos Telia!

Skriva en recension och sen helt enkelt ringa supporten och försöka den vägen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

westerlu77

Jaha! Då har man återigen blivit slussas mellan olika support. Ringde till Telia och dom kan inte se något fel.. Hänvisar mig till Apple. Det är ju Telias app! Dom verkar inte fatta det. Man blir trött på sånt här stora företag där man aldrig får prata med ”rätt” personer. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Hejsan,

 

Sedan en vecka tillbaka loggar Telia Play ur varje gång jag växlar app. Igår fabriksåterställde jag Apple TV:n och installerade om alla appar.

 

Inte bara fungerar Telia Play utan hela boxen känns piggare. Känns som på gamla PC-tiden.

 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...