Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Spellistor på USB


Kina
 Share

Rekommendera Poster

Lyckas inte lista ut hur jag delar upp musiken i olika spellistor på USB-minnen. Har kört för länge med en evighetslista per sticka...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror på var du spelar upp musiken, alltså vilken typ av spelare du har

Det KANSKE räcker att lägga filerna i olika mappar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dela från VAD?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Musiken ligger i MacAir och jag spelar upp i bilen - har ingen aning om i vad. Den satt i bilen som köptes ny för ett år sen. Inga problem med att spela upp, backa eller gå framåt på de stickor jag har lagt över musiken på. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 minuter sedan, Kina säger:

Den satt i bilen som köptes ny för ett år sen.

Märke, modell och årsmodell hade hjälpt.

  • Gilla 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Emellanåt blir jag väldigt matt av att man måste dra ut information ur folk med tång.

Men jag är kanske orättvis. Fler än jag tror kanske är övertygade om att andra är synska.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är en MacAir?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla varierande kommentarer. Jag som trodde det var lätt som en plätt att dela upp musiken på separata listor, t ex med flikar. Hur som helst, bifogar en fil som kanske kan ge något avseende spelaren i bilen (Infotainment Swing i Skoda Fabia från 2019). 

   Och sorry för att jag irriterade någon och för att jag var så slapp att jag inte skrev MacBook Air så att det klart och tydligt kunde förstås av alla ?.

IMG_20200510_0002.pdf

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MacAir skulle lika gärna kunna betyda Apple Airplay (eftersom du skriver att det handlar om en bil). Många använder nämligen "Mac" som synonym till "Apple".

 

På sidan 21, bild 12 antyds att mapp=spellista. Har du testat att organisera musiken i mappar?

http://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/se/Fabia_NJ/10-2014/Radio/Swing/A06_Fabia_Swing_InfotainmentRadio.pdf

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för info! Visste inte ens att Apple Airplay existerar. 

 

Nej, jag har inte organiserat musiken i mappar. Det är det jag vill komma åt - hur gör man?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, Kina säger:

Nej, jag har inte organiserat musiken i mappar. Det är det jag vill komma åt - hur gör man?

Det gör du när du kopierar filerna till USB-stickan. När du exporterar en spellista, lägg den i en mapp och nästa spellista i en annan mapp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 timmar sedan, Kina säger:

Tack för alla varierande kommentarer. Jag som trodde det var lätt som en plätt att dela upp musiken på separata listor, t ex med flikar. Hur som helst, bifogar en fil som kanske kan ge något avseende spelaren i bilen (Infotainment Swing i Skoda Fabia från 2019). 

   Och sorry för att jag irriterade någon och för att jag var så slapp att jag inte skrev MacBook Air så att det klart och tydligt kunde förstås av alla ?.

IMG_20200510_0002.pdf 223 kB · 5 downloads

Jag försöker hjälpa dig och blev konfunderad om jag missat något då du skrev MacAir både i din tråd och profil. Trodde jag missat något. 

Skärmavbild 2020-05-11 kl. 10.29.37.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nejnej, det är jag som har usel koll på varorna. Ber om ursäkt, det var verkligen inte meningen att vara besvärlig eller ironisk eller något annat. Bara okunnig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...