Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone backup på datorn, spara dessa filer?


snoogentz
 Share

Rekommendera Poster

Hej.. enkel kort fråga.. har en iphone backup på datorn. men har inte längre en iphone. dessa filer är krypterade, finns det något gratis program eller hur kan jag göra för att få dessa filer till min dator? :) har windows... hittade lite program jag laddade ner men alla vill ju ha en kostnad på typ 50 dollar för att kunna spara filerna.. finns det inget program som är gratis? eller måste man betala? :)

 

TACK! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det är omöjligt. FBI klarade inte det. Enligt uppgifter så ska ett israeliskt företag klara av det men frågan är om du har råd att betala det dom kräver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Axelman changed the title to iPhone backup på datorn, spara dessa filer?

 

10 timmar sedan, snoogentz säger:

Hej.. enkel kort fråga.. har en iphone backup på datorn. men har inte längre en iphone. dessa filer är krypterade, finns det något gratis program eller hur kan jag göra för att få dessa filer till min dator? :) har windows... hittade lite program jag laddade ner men alla vill ju ha en kostnad på typ 50 dollar för att kunna spara filerna.. finns det inget program som är gratis? eller måste man betala? :)

 

TACK! 

Har du en annan iphone(låna av en kompis som först tagit backup på sitt innehåll) och inloggningsuppgifterna till AppleID't som backupen avser borde du kunna läsa in backupen i den telefonen.

Redigerad av polken
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
2020-04-18 på 11:37, polken säger:

 

Har du en annan iphone(låna av en kompis som först tagit backup på sitt innehåll) och inloggningsuppgifterna till AppleID't som backupen avser borde du kunna läsa in backupen i den telefonen.

En ipad går också bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...