Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tråden om Netflix


iMarc
 Share

Rekommendera Poster

Här diskuterar vi streaming tjänsten Netflix. 
Tips på bra film, serier, dokumentärer är alltid välkommet!

Själv tycker jag utbudet för det mesta är Ok. Men tyvärr så har det blivit många bortkastade timmar, i synnerhet vad gäller vissa serier som börjar väldigt bra, men efter x-antal avsnitt så visar det sig att de är kass. 
Som sagt så är tips varmt välkommet. 
Själv har jag tyckt att serierna ”The Fall” och ”La Casa de papel” är bland det bästa jag sett vad gäller serier. 
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Fall är bra! Min favorit är dock The Crown. Just nu har jag dock inte Netflix. Jag har Amazon Prime Video och HBO Nordic.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte Neflix..fattar inte att folk hinner se på allt, har ni inget liv ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, Pocahontas säger:

Har inte Neflix..fattar inte att folk hinner se på allt, har ni inget liv ?

Jag tittar sannerligen inte på allt, bara olika speciella serier eller filmer då och då. Ser mest SVT play, faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, Alix säger:

Jag tittar sannerligen inte på allt, bara olika speciella serier eller filmer då och då. Ser mest SVT play, faktiskt.

Jag med, och på Apple TV 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, Alix säger:

Jag tittar sannerligen inte på allt, bara olika speciella serier eller filmer då och då. Ser mest SVT play, faktiskt.

Å jag tittar inte på TV alls. Har ingen. Kan hända att jag kikar in hos SVT-Play ibland men hänger mest hos YouTube och tittar på sådant som är gratis. Dingo och hans giftormar, NASA, Discovery channel har lite grand, musikvideos, den halvtokige Dr Mix, med mera...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 minuter sedan, Pocahontas säger:

Jag med, och på Apple TV 

Jag ser SVT play på Apple TV.

 

6 minuter sedan, mikaellq säger:

Å jag tittar inte på TV alls. Har ingen. Kan hända att jag kikar in hos SVT-Play ibland men hänger mest hos YouTube och tittar på sådant som är gratis. Dingo och hans giftormar, NASA, Discovery channel har lite grand, musikvideos, den halvtokige Dr Mix, med mera...

Jag har heller ingen tv. En del tv-kanaler strömmas via Telia play, men de ser jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

32 minuter sedan, Alix säger:

Jag ser SVT play på Apple TV.

 

Jag har heller ingen tv. En del tv-kanaler strömmas via Telia play, men de ser jag inte.

Ska bli kul med en ny kraftfull Mac mini. Till den blir det en stor skärm, åtminstone 27". Det kommer att bli mer av film-tittande, kanske rent av köper lite i Apple-TV, om Apple-TV finns i Catalina?

  • Rösta upp 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Netflix har faktiskt bra utbud 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...