Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tråden om Donald Trump


iMarc
 Share

Vad tycker du om Donald Trump?  

27 medlemmar har röstat

  1. 1. Anser du att Trump är en bra president och ett föredöme som värnar om mänskliga rättigheter?

    • Definitivt
      0
    • Absolut inte
      25
    • Ingen åsikt
      1
    • Bor i Falköping och svaret är ett rungande JA!
      1
  2. 2. Donald Trump är trovärdig och ljuger aldrig?

    • Ja
      1
    • Nej
      26
    • Ingen åsikt
      0
  3. 3. Är du oroad över vad Trump kan ställa till med globalt?

    • Ja
      24
    • Nej
      3
    • Ingen åsikt
      0


Rekommendera Poster

2 minuter sedan, DittDatt säger:

Ja, varför har ingen tänkt på att spruta in desinfektionsmedel i kroppen tidigare? Det här är ju en tanke som bör ge Nobels medicinpris.

Frågan är vad man kan spruta in i skallen på vissa för att bota idioti? 

Expanderande isolerskum? Plats finns i alla fall...

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrämmande helt enkelt. Blir bara trött. Och det finns grupper som ser honom som Messias och använder rätt biblisk retrorik om återuppstånden Messias som tar världen in i en Ny verklighet, men han har en stor väljarbas hos ultrakonservativa evangeliskt kristna. Det är som en sekt. De skapar sina egna nyhetsmedier och när Trump gör bort sig och det rapporteras i vanliga medier så kallar de det för "fake news". 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ord och inga visor ?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu var han tydligen sarkastisk. Sicken idiot. Ingen går på det. Jag förutom infantila väljare och fanklubbs medlemmar som @mikaellq

Stå på en presskonferens och vara sarkastiskt?

 

https://god.dailydot.com/trump-sarcastic/?fbclid=IwAR2_fPZe2_A2EpJyguKhHuXRRRMmkkQnCYxy-Hdxg_eZurjlDYJ-lXVvf5c

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man välja ”Aboslut inte ” i omröstningen även om man är från Falköping ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 minuter sedan, Aayden säger:

Får man välja ”Aboslut inte ” i omröstningen även om man är från Falköping ?

Ja du har dispens 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, lappen71 säger:

Nu var han tydligen sarkastisk.

Vad är värst? Att verkligen mena det han sa, eller vara sarkastisk när tio tusentals dör en fruktansvärd död? Jag saknar ord för denna moraliska och politiska totalkatastrof som kallas Trump.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

33 minuter sedan, iMarc säger:

Ja du har dispens 

Kan du lägga till alternativet ”Ja, mycket” på frågan

Är du oroad över vad Trump kan ställa till med globalt?

i omröstningen?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 minuter sedan, boevil säger:

Kan du lägga till alternativet ”Ja, mycket” på frågan

Är du oroad över vad Trump kan ställa till med globalt?

i omröstningen?

 

Vad ska vi med omröstningen till? Egentligen? Finns det något att rösta om? Saken är ABSOLUT glasklar.

Edit:

Om man lät operera bort Trumps hjärna, skulle någon märka skillnaden? Eller skulle det bli ett stort steg framåt?

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

44 minuter sedan, Axelman säger:

Vad är värst? Att verkligen mena det han sa, eller vara sarkastisk när tio tusentals dör en fruktansvärd död? Jag saknar ord för denna moraliska och politiska totalkatastrof som kallas Trump.

Pest eller kolera ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, lappen71 säger:

Pest eller kolera ?

Pest eller republikan? :fane:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

57 minuter sedan, boevil säger:

Kan du lägga till alternativet ”Ja, mycket” på frågan

Är du oroad över vad Trump kan ställa till med globalt?

i omröstningen?

 

Nej jag är inte moderator än 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Axelman säger:

Vad är värst? Att verkligen mena det han sa, eller vara sarkastisk när tio tusentals dör en fruktansvärd död? Jag saknar ord för denna moraliska och politiska totalkatastrof som kallas Trump.

Ja han är ett solklart psykfall som behöver vård. Men när makt och pengar styr så tillåts typ allting, det ser man i USA nu. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, Alix säger:

Hjälp! ?

Undrar hur många på forumet som skulle finnas kvar om Trump var moderator? Jag gissar på 1. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, lappen71 säger:

Nu var han tydligen sarkastisk. Sicken idiot. Ingen går på det. Jag förutom infantila väljare och fanklubbs medlemmar som @mikaellq

Stå på en presskonferens och vara sarkastiskt?

 

https://god.dailydot.com/trump-sarcastic/?fbclid=IwAR2_fPZe2_A2EpJyguKhHuXRRRMmkkQnCYxy-Hdxg_eZurjlDYJ-lXVvf5c

Du spyr ur dig oartigheter om andra men fattar inte själv nyanserna i kommunikation.
Det om rymddräkten var ett uttryck för leda över det förbannade viruset men du var för korkad för att begripa det.
Trump borde haft vett att vara försiktigare därför att det finns gott om illasinnade dumskallar som dig men han verkar skita i det, upptagen med att tala med de myndigheter som ska skydda och hjälpa Amerikanska folket.

Nej jag är inte medlem i Trump-fanclub men heller inte intresserad av att sprida illastinkande gödsel som här som har väldigt lite med verkligheten att göra.

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, mikaellq säger:

Du spyr ur dig oartigheter om andra men fattar inte själv nyanserna i kommunikation.
Det om rymddräkten var ett uttryck för leda över det förbannade viruset men du var för korkad för att begripa det.
Trump borde haft vett att vara försiktigare därför att det finns gott om illasinnade dumskallar som dig men han verkar skita i det, upptagen med att tala med de myndigheter som ska skydda och hjälpa Amerikanska folket.

Nej jag är inte medlem i Trump-fanclub men heller inte intresserad av att sprida illastinkande gödsel som här som har väldigt lite med verkligheten att göra.

Du har totalt tappat det. Sitter och försvarar dessa tokigheter. Finns intelligentare personer än dig som förstår det farliga i att Trump och hans administration antyder/gissar/ger dåliga råd som i slutändan kan döda människor. 

 

Själva inlägget ditt tänker jag inte kommentera för det är totalt obegripligt och verkar vara skrivet av en person på tunga mediciner. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, mikaellq säger:

Du spyr ur dig oartigheter om andra men fattar inte själv nyanserna i kommunikation.
Det om rymddräkten var ett uttryck för leda över det förbannade viruset men du var för korkad för att begripa det.
Trump borde haft vett att vara försiktigare därför att det finns gott om illasinnade dumskallar som dig men han verkar skita i det, upptagen med att tala med de myndigheter som ska skydda och hjälpa Amerikanska folket.

Nej jag är inte medlem i Trump-fanclub men heller inte intresserad av att sprida illastinkande gödsel som här som har väldigt lite med verkligheten att göra.

Det är väl snarare Trumpen, den verkställande makten, som ska "skydda och hjälpa", eller hur arbetsbeskrivningen nu ser ut, folket där borta med stöd av sin regering och dess myndigheter.

I Sverige ska däremot inte stats- eller regeringschefen lägga sig i det dagliga pandemiska arbetet, sådant sköts av ganska oberoende myndigheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Det är väl snarare Trumpen, den verkställande makten, som ska "skydda och hjälpa", eller hur arbetsbeskrivningen nu ser ut, folket där borta med stöd av sin regering och dess myndigheter.

I Sverige ska däremot inte stats- eller regeringschefen lägga sig i det dagliga pandemiska arbetet, sådant sköts av ganska oberoende myndigheter.

Det säger väl sig självt att de med kunskap ska sköta själva arbetet. Chefen ska bara vara chef, något den efterblivne ovan inte begriper som inte klarar av normal kommunikation så bra. Ganska osäker på sig själv, eller vad tror du?

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, mikaellq säger:

Det säger väl sig självt att de med kunskap ska sköta själva arbetet. Chefen ska bara vara chef, något den efterblivne ovan inte begriper som inte klarar av normal kommunikation så bra. Ganska osäker på sig själv, eller vad tror du?

Exakt Trump ska vara chef och inte stå och spekulera om saker han inte begriper. Han ska inte ens nämna tänkbara metoder för självmedicinering som inte är testade. Men vad kan man förvänta sig av dig som glatt och utan betänkligheter postar en uppmaning om hur man botar/vinner över Corona. Fast flera påpekar det olämpliga i detta hela så skrattar du åt det hela.

 

Sen så tycker jag du ska sluta med personliga påhopp för du är snabb att anklaga andra för det. 

 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läkarens reaktion är tydlig vad hon tycker om Trumps spekulerande.

 

https://god.dailydot.com/dr-birx-reaction/?fbclid=IwAR0xC2K9qxOXkODGDwrfdpo8jT8Fm5xf9gCWzAduDM4m5seY3K85hJ_nUX8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share




×
×
  • Skapa nytt...