Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tråden om Donald Trump


iMarc
 Share

Vad tycker du om Donald Trump?  

27 medlemmar har röstat

  1. 1. Anser du att Trump är en bra president och ett föredöme som värnar om mänskliga rättigheter?

    • Definitivt
      0
    • Absolut inte
      25
    • Ingen åsikt
      1
    • Bor i Falköping och svaret är ett rungande JA!
      1
  2. 2. Donald Trump är trovärdig och ljuger aldrig?

    • Ja
      1
    • Nej
      26
    • Ingen åsikt
      0
  3. 3. Är du oroad över vad Trump kan ställa till med globalt?

    • Ja
      24
    • Nej
      3
    • Ingen åsikt
      0


Rekommendera Poster

1 minut sedan, Axelman säger:

Jag har ingen aning. Jag kan också tänka mig att när man sitter med pengar i sådan mängd att det är löjligt, så varför inte ge bort lite och göra gott och få folk att gilla mig. Har ingen aning. Men jag är glad för varje krona han satsar på att göra världen bättre.

Jag tror han har förstått att ett överflöd av pengar för sin egen del inte gör honom lyckligare. Finns något citat med svårigheten att komma igenom ett nålsöga om man är rik dessutom. Verkar som han har anammats detta och numera är en givmild filantrop. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trainwreck 

 

 

Redigerad av lappen71
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

42 minuter sedan, Alix säger:

99F2C173-5D44-41A7-9989-D49D0BE75A72.thumb.jpeg.7e5a5367fd018d3ba917751a93d88264.jpeg

Inte nog med att det är hysteriskt roligt, det är sant också.rofl.gif.34e22d8c632e7bd67e6e3711273c7cfd.gif

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

93779899_833862860444331_6199791759996747776_n.png

  • Haha 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25 minuter sedan, Pocahontas säger:

Tänk om Lövfen skulle gjort detta på en presskonferens, avbryta Tegnell och ifrågasätta statistiken.

Ja Chinas dödssiffror är något man man ska ifrågasätta men inte genom att avbryta en expert på det sättet live. Så respektlöst och inget ok beteende av en president.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De får väl väl röra sig som de vill då, så blir de ännu färre som röstar på Trump

 

https://www.dn.se/nyheter/varlden/bjorn-af-kleen-presidenten-underblaser-vreden-mot-restriktionerna-for-att-bli-atervald/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy, ljuger han också :whistling:

 

 

Skärmavbild 2020-04-21 kl. 09.12.41.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mikaellq 

Den här gillar du nog :-) 

 

 

 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Pocahontas säger:

mikaellq 

Den här gillar du nog ?

 

 

 

Lite kul var det väl ändå. Meeen va barnsliga vänstern är även i USA!
Lite lustigt också att du ropar på mig, som om du vet att tråden självdör utan käbblet (Löfven ™) även jag bidrar med. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idioter som är lika svårt att få till att ändra åsikt som idioterna här i Sverige.
Jag håller med idi... jag menar analysen, Trump sitter säkert, "landslide victory" i november till och med. :P 
 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, mikaellq säger:

Idioter som är lika svårt att få till att ändra åsikt som idioterna här i Sverige.
Jag håller med idi... jag menar analysen, Trump sitter säkert, "landslide victory" i november till och med. :P 
 

 

Med tanke på hur infantila Trumps väljare och anhängare är så stämmer säkert det.

 

  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kan väl låta sina väljare testa denna åtgärd,

alternativt... varför inte föregå med gott exempel och göra det själv.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/70OEe9/trumps-forslag-sprutor-med-rengoringsmedel

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

”Walter Shaub, the former director of the Office of Government Ethics, added: “It is incomprehensible to me that a moron like this holds the highest office in the land and that there exist people stupid enough to think this is OK. I can’t believe that in 2020 I have to caution anyone listening to the president that injecting disinfectant could kill you.”

 

Väl rutet. Trump är skogstokig.

 

https://www.theguardian.com/world/2020/apr/23/trump-coronavirus-treatment-disinfectant

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Pocahontas säger:

Han kan väl låta sina väljare testa denna åtgärd,

alternativt... varför inte föregå med gott exempel och göra det själv.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/70OEe9/trumps-forslag-sprutor-med-rengoringsmedel

 

I @mikaellq värld är det där fullständigt normalt och helt acceptabel att en person utan medicinsk utbildning och som har ett av världens högsta ämbeten kommer med råd som är livsfarliga. Responsen kommer bli ett skratt så man kan funderar på vem/vilka som är hjärntvättade egentligen. Tydligen är det ok att vi ska sluta lyssna på expertisen utan det är lekmän som vet bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, lappen71 säger:

I @mikaellq värld är det där fullständigt normalt och helt acceptabel att en person utan medicinsk utbildning och som har ett av världens högsta ämbeten kommer med råd som är livsfarliga. 

Jag tycker att Trump kunde föregå med gott exempel. Men då blir det väl nyval....rofl.gif.0893ddfe79a646d75e6b4addf412ab92.gif

Redigerad av Axelman
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citat

Presidenten lanserade också en teori om att värme och solljus skulle kunna fungera som botemedel mot coronaviruset.

– Föreställ er att vi träffar kroppen med en otrolig, vare sig det är en ultraviolett eller bara väldigt kraftfullt ljus. Jag tror du sa att det inte kollats upp än men att du kommer att testa det. Då sa jag: föreställ dig att du tar in ljuset, in i kroppen? Genom huden eller på något annat sätt. Jag tror det kommer att testas också, sa Donald Trump.

Uttalandet fick en reporter från Washington Post att reagera. Men när reportern frågade vad presidenten menade blev svaret att han endast var där för att presentera teorierna.

 

– Jag är president och du är fake news, sa Donald Trump till reportern.

Problemet är att dom som röstar/sympatiserar med honom är för infantila att förstå det korkade i hans uttalanden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ifrågasätter man Trump så blir man förflyttad, så det är få som vågar öppna käften och säga rent ut till honom

 

https://www.dn.se/nyheter/varlden/vaccinexpert-jag-tvingades-bort-efter-att-ha-ifragasatt-malariamedicin/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skärmavbild 2020-04-24 kl. 11.33.26.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, varför har ingen tänkt på att spruta in desinfektionsmedel i kroppen tidigare? Det här är ju en tanke som bör ge Nobels medicinpris.

Frågan är vad man kan spruta in i skallen på vissa för att bota idioti? 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share




×
×
  • Skapa nytt...