Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny Air eller beg. MacBook Pro


Leif-Inge
 Share

Rekommendera Poster

Hej mina Mac-vänner!

Behöver nåt nytt. Väljer mellan den nya Air-en eller typ den bifogade bilden. 6 lakan för  den. Vilket är vettigast tycker ni?3FA4EA11-8791-493B-B08F-A6E52EF3206E.jpeg.a52ac78b6741f584280d3c703fd49e4d.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror helt på vad du prioriterar. Är det MBP med det "nyaste" tangentbordet som krånglar? Då skulle jag avstå den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man har pengar att köpa nya Air så är den valet, absolut. Köp det senaste, nyaste när du kan och har råd. Nya Air verkar ju vara - på papperet iaf - en rejäl uppgradering av den "gamla" Air. Den verkar vara ett kap helt enkelt. 

Om frågan gällde den föregående Air eller Pro:n, ja då skulle jag tveka lite mer - iaf om Pro:n har touch-bar, då skulle jag fundera lite till på den. Är det en Pro utan touch-bar så skulle jag inte bry mig om den alls. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för inputen. Ja, nytt är ju nytt. Och det var ju en bra uppdatering. Vad rekommenderar ni för adapter? Behöver två USB. Har jättemycket musik på externa diskar som jag kör via iTunes. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanon! Verkar väldigt smidig. Blir nog ett köp på Airen. Har en vit plastig MacBook från 2010 så jag kan inte klaga på kvalitén... ? Fantastiskt egentligen att en dator på 10 år fortfarande lever!

Ha de bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...