Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nu blir Facebook Messenger snabbare för IOS-användare


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

Kan tänka mig att många ungdomar suttit och utvecklat utan en tanke på effektivitet och optimeringar. Algoritmer, var är det?

 

Så kvaliteten suger men bättre sent än aldrig. Jag kommer att glatt uppdatera såklart. 

Redigerad av mikaellq
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja suck dessa ungdomar som tror att pappa kommer med en ny iPhone 11 pro så fort du glömt mobilen kvar i klassrummet

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg
5 timmar sedan, mikaellq säger:

Kan tänka mig att många ungdomar suttit och utvecklat utan en tanke på effektivitet och optimeringar. Algoritmer, var är det?

 

Så kvaliteten suger men bättre sent än aldrig. Jag kommer att glatt uppdatera såklart. 

Verkar mest handla om att det var en nästan 10 år gammal app. Ett problem är att Apple (och andra) släpper nya telefoner/datorer med nya OS ganska ofta, vilket kan innebära att appar måste anpassas. Ska man göra det så enkelt som möjligt, för utvecklarna, eller ska man hela tiden anpassa sig efter de nya möjligheterna som varje nytt OS erbjuder? Och hur gör man med de delar som är gemensamma mellan olika appvarianter för olika OS?

 

Som jämförelse kan nämnas att Steve nämnde något om 80 miljoner kodrader när första Intel-OS X släpptes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...