Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple betalar miljarder efter Batterygate-skandalen


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Mattiasgbg
59 minuter sedan, Alix säger:

Jag tycker ingen har med Apples designval att göra... :P 

Parternas överenskommelse antydd att Apple tycker annorlunda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Parternas överenskommelse antydd att Apple tycker annorlunda.

Det var väl så illa tvungna. Synd att folk ska djävlas med Apple som gör så bra mobiler.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I iOS-uppgradering med denna batterifix fanns det release notes och det beskrevs där. Personligen tycker jag att det är bättre att telefonen går långsammare än att den stänger av sig själv vid användning. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, Hummel säger:

I iOS-uppgradering med denna batterifix fanns det release notes och det beskrevs där. Personligen tycker jag att det är bättre att telefonen går långsammare än att den stänger av sig själv vid användning. 

Det gjorde ju först inte det. Infon kom i senare uppdateringar efter det blev känt.

 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 timmar sedan, Alix säger:

Det var väl så illa tvungna. Synd att folk ska djävlas med Apple som gör så bra mobiler.

Håller med. Fast med ordet "djävlas" kanske du missar den verkliga moroten, girighet tror jag. Alla vet ju att Apple är rik som ett troll.

Fast jag kan ju förstås ha fel som själv mött människor som inte gått att umgås med öht och med en negativitet likt ett surt iskallt regn som gjort det plågsamt att ens vara i samma rum som dem.

 

Eller, dä finns fôlk te allt. ? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min ironi missförstods. Jag tycker att det är bra att även Apple får stå till svars för felbeslut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...