Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
knutteb

Gratis Apple TV bluff

Rekommendera Poster

Har köpt Apple TV 64, vid inst fick jag erbjudande om 1 år gratis, men så fort jag tittar på en film kommer det en faktura.

Så detta gratiserbjudandet är ingenting värt.

Så var finns felet, eller hur gör jag för att utnyttja detta erbjudandet fram till 1:a feb 2021

Knutte

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

I Tv-appen får du scrolla ner till ”Utforska Apple TV +”

Där hittar du Apples egna produktioner och det är bara dom som är gratis...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skärmavbild 2020-02-22 kl. 10.08.47.png

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Köpte en ny padda, inte för att detta erbjudande spelade in på köpbeslutet. Men eftersom de erbjöd AppleTV+ gratis ett år så testade jag. Det var det mest torftiga och innehållslösa jag sett. Vem skulle överhuvudtaget betala ens en krona för detta? Fanns nästan inget, bara två filmer och några nischade serier. Att ens nämna detta säker snarast imagen på Apple. De borde skämmas att presentera detta som en betaltjänst. Jag avregistrerade mig för att inte om ett år börja få fakturor. Vill inte ens ha det gratis  

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
26 minuter sedan, Tompa01 säger:

Köpte en ny padda, inte för att detta erbjudande spelade in på köpbeslutet. Men eftersom de erbjöd AppleTV+ gratis ett år så testade jag. Det var det mest torftiga och innehållslösa jag sett. Vem skulle överhuvudtaget betala ens en krona för detta? Fanns nästan inget, bara två filmer och några nischade serier. Att ens nämna detta säker snarast imagen på Apple. De borde skämmas att presentera detta som en betaltjänst. Jag avregistrerade mig för att inte om ett år börja få fakturor. Vill inte ens ha det gratis  

Jag drog samma slutsats, att det inte är värt det, men känner mig inte kränkt vad gäller erbjudandet, och är inte alls upprörd.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 timme sedan, Alix säger:

Jag drog samma slutsats, att det inte är värt det, men känner mig inte kränkt vad gäller erbjudandet, och är inte alls upprörd.

Inte heller jag är kränkt, och eftersom jag inte vägde in denna ”förmån” i mitt köpbeslut så är jag nog inte heller upprörd. Hade jag vägt in det, DÅ hade jag varit upprörd. Men jag tycker det är rent bondfångeri att marknadsföra det som en betaltjänst. Fins det någon som är beredd att betala för detta?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
3 timmar sedan, Tompa01 säger:

Inte heller jag är kränkt, och eftersom jag inte vägde in denna ”förmån” i mitt köpbeslut så är jag nog inte heller upprörd. Hade jag vägt in det, DÅ hade jag varit upprörd. Men jag tycker det är rent bondfångeri att marknadsföra det som en betaltjänst. Fins det någon som är beredd att betala för detta?

Japp jag :) 

488692487_Skrmavbild2020-02-22kl_17_24_14.png.44adce147a3114efb06ec5bb07fad42a.png

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...