Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Macbook Pro utan Touch Bar


Applenord
 Share

Rekommendera Poster

Tja,

Är ny här och jag undrar om vart man kan hitta macbook pros utan touch bar. Syftar på 2017 modellen som inte går att hitta någonstans om man inte köper begagnad. Snälla hjälp!!! Vill inte ha touchbar då jag tycker att den gör allt komplicerat, och inte begagnad heller.

Redigerad av Applenord
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tradera 

Blocket 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 minuter sedan, Applenord säger:

Vill ej ha begagnad!

Jag köpte inplastad ny Iphone SE via Blocket. En man fick den med ett abonnemang, men ville inte ha mobilen. Annars: Du vet väl att både privatpersoner och företag säljer nya saker där? Om du faktiskt kan hitta någon är en annan sak, förstås. Den datorn har några år på nacken, och varför skulle den inte ha sålt slut vid det här laget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns ju företag som köper in lätt begagnad maskinvara och säljer den med garanti mm.

mResell är ett alternativ bland flera, om det är biten med att köpa av privatpersoner som du inte gillar.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett långskott är Mediamarkt och Elgiganten. De har lyckats hitta lager med gamla nya datorer. Det är ganska ofta de rear ut Macar och ser man inte upp så får man en äldre modell. Men billigare.... 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2020-02-21 på 20:26, Applenord säger:

Tja,

Är ny här och jag undrar om vart man kan hitta macbook pros utan touch bar. Syftar på 2017 modellen som inte går att hitta någonstans om man inte köper begagnad. Snälla hjälp!!! Vill inte ha touchbar då jag tycker att den gör allt komplicerat, och inte begagnad heller.

Om du upplever Touch bar som komplicerad så behöver du inte använda eller trycka på den.

 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2020-02-23 på 22:25, Axelman säger:

Ett långskott är Mediamarkt och Elgiganten. De har lyckats hitta lager med gamla nya datorer. Det är ganska ofta de rear ut Macar och ser man inte upp så får man en äldre modell. Men billigare.... 

Är det något de har gjort nyligen, alltså fått in gamla modeller i lager?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50 minuter sedan, P1200VB säger:

Är det något de har gjort nyligen, alltså fått in gamla modeller i lager?

Jadå, 2017 Macbook Air här till exempel:

https://www.elgiganten.se/outlet/datorer-tillbehor/barbar-dator/MACAMQD32KSA/macbook-air-13-3-mqd32

https://www.mediamarkt.se/sv/product/_apple-macbook-air-13-3-bärbar-dator-mqd32ks-a-1299968.html#specifikation

2018 Macbook Pro 13 i Linköping https://www.mediamarkt.se/sv/product/_apple-macbook-pro-2018-13-3-bärbar-dator-grå-mr9q2ks-a-1310172.html

Redigerad av sefr
tillagd produkt
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
2020-02-27 på 21:17, P1200VB säger:

Är det något de har gjort nyligen, alltså fått in gamla modeller i lager?

Det pågår hela tiden. Men det går i vågor så man får hålla koll på detta, även på priset. Ibland kan det vara riktiga kap när förra årets modell bara är minimalt sämre än den nya och priset skiljer flera tusen. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar inte finnas några maxade MacBook Pro 15” 2015 års modell kvar i alla fall. Sista Pro-modellen med MagSafe och samtliga portar. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stereotypen

Smällar man får ta om man det endast finns enstaka exemplar kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
marcushedenstrom
2020-02-21 på 20:26, Applenord säger:

macbook pros utan touch bar.

Den kom ju i veckan; kallas Macbook Air. Bra tangentbord har den också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...