Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kontaktbild


ElenaF
 Share

Rekommendera Poster

Jag har testat och fattar fortfarande inte. Varför får vissa kontakter en stor bild när de ringer och andra bara en liten bild uppe i hörnet? Vad gör jag för skillnad när jag lägger till deras kontaktbilder? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägg in bilderna i Bilder-appen, lägg sen till den bilden för din kontakt. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tips. Men det funkar fortfarande inte. Jag har senaste versionen av iOS. Jag ser att att det är de senaste kontakterna som jag har lagt till som detta sker kring. Endast dessa kontakter. Förstår inte alls. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 timmar sedan, ElenaF säger:

Tack för tips. Men det funkar fortfarande inte. Jag har senaste versionen av iOS. Jag ser att att det är de senaste kontakterna som jag har lagt till som detta sker kring. Endast dessa kontakter. Förstår inte alls. 

Var sparar du kontakter? Lokalt på Iphone? Icloud? Annat konto (exempelvis Gmail)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
2020-02-20 23:11, ElenaF säger:

Tack för tips. Men det funkar fortfarande inte. Jag har senaste versionen av iOS. Jag ser att att det är de senaste kontakterna som jag har lagt till som detta sker kring. Endast dessa kontakter. Förstår inte alls. 

Ja du,funkar inte här heller,o apple suporten vet men inget händer,o nu kan siri inte hitta kontakter med Ä Å Ö...Har iphon 8 o senaste 14 ios...Säger tack och adjö till apple....har en niohundra kronors lovendo som funkar o ger rätt position när man tar foto,det gör inte iphone längre,kart o väder app visar fel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...