Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
niclasnoreskär

Sidecar strular

Rekommendera Poster

Hej

 

Har använda nya funktionen Sidecar sedan ett par månader tillbaka och helnöjd, fram till förra vecka då det abrupt slutade fungera. 

Hittade ett par andra med samma bekymmer som tipsade om att logga ut och sedan in igen på iCloud på enheterna (MacBook Pro och iPad Pro), dock utan resultat.

Apples egna support ger mig inga svar....

Någon som har erfarenhet av detta problemet, eller något som kan vara till hjälps?

Skärmavbild 2020-02-12 kl. 13.39.13.png

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du ger oss inte mycket information att gå på för att hjälpa dig. OS-versioner? Mer exakta maskiner? Anslutning med kabel eller Wi-Fi?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Senaste tillgängliga OS-versionerna på båda enheterna. Ansluten på samma WiFi.

Följt denna felsökningen utan resultat.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skriv gärna versioner på OS så kan denna tråd vara till hjälp i framtiden då "Senaste tillgängliga OS-versionerna" troligen har ändrats. 

Kan du ge os mer hjälp genom att svara på frågorna jag skrev ovan?

 

Har du testat med sladd?

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×
×
  • Skapa nytt...