Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Sidecar strular


niclasnoreskär
 Share

Rekommendera Poster

niclasnoreskär

Hej

 

Har använda nya funktionen Sidecar sedan ett par månader tillbaka och helnöjd, fram till förra vecka då det abrupt slutade fungera. 

Hittade ett par andra med samma bekymmer som tipsade om att logga ut och sedan in igen på iCloud på enheterna (MacBook Pro och iPad Pro), dock utan resultat.

Apples egna support ger mig inga svar....

Någon som har erfarenhet av detta problemet, eller något som kan vara till hjälps?

Skärmavbild 2020-02-12 kl. 13.39.13.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ger oss inte mycket information att gå på för att hjälpa dig. OS-versioner? Mer exakta maskiner? Anslutning med kabel eller Wi-Fi?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

niclasnoreskär

Senaste tillgängliga OS-versionerna på båda enheterna. Ansluten på samma WiFi.

Följt denna felsökningen utan resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriv gärna versioner på OS så kan denna tråd vara till hjälp i framtiden då "Senaste tillgängliga OS-versionerna" troligen har ändrats. 

Kan du ge os mer hjälp genom att svara på frågorna jag skrev ovan?

 

Har du testat med sladd?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...