Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Redigera PDF-filer


Uppohoppa
 Share

Rekommendera Poster

Jag har behov av att redigera pdf-filer och normalt vore ju att ha acrobat pro för detta. Kostnaden är dock inte i paritet med behov som är kanske 5-6 redigeringar/år. Någon som har något tips på vad jag skulle kunna ha istället för att betala 120 kr/mån för acrobat pro? Jag betalar redan för photoshop och Lightroom men tycker att steget till att även ha acrobat pro är lite för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I Apples Förhandsvisning så har du (begränsade) möjligheter att redigera. Du får maska bort eventuell befintlig text med en vit platta och sedan lägga på ny text ovanpå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

44 minuter sedan, Uppohoppa säger:

Jag har behov av att redigera pdf-filer och normalt vore ju att ha acrobat pro för detta. Kostnaden är dock inte i paritet med behov som är kanske 5-6 redigeringar/år. Någon som har något tips på vad jag skulle kunna ha istället för att betala 120 kr/mån för acrobat pro? Jag betalar redan för photoshop och Lightroom men tycker att steget till att även ha acrobat pro är lite för mycket.

Det går att betala för enstaka månad också. Utan förpliktelser i övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för bra tips, både från Telly82 när behov finns att bara sudda lite grann. Polken... enstaka månader är nog inte heller aktuellt eftersom det verkligen rör sig om enstaka redigeringar. Ronny.... pdfexpert verkar vara någon annan betalvariant om än något billigare. Jag har inte laddat hem gratisversionen men är det någon som vet vad det kostar egentligen?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...