Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

DUBBLA BILDER


TERIMA
 Share

Rekommendera Poster

Har uppgraderat till Mojave och blivit ombedd att göra om bilder. har följt anvisningarna och importerat från icloud men det kommer ner två eller tre bilder! Hur ska jag ta bort dom jag laddat ner (stoppade nedladdningen) och hur får jag ner en bild av varje? En annan sak, har laddat ner google earth på google och lagt på topsite. Kan jag få ned den till dock?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, TERIMA säger:

En annan sak, har laddat ner google earth på google och lagt på topsite. Kan jag få ned den till dock?

Du kan omöjligen lagt ett program som länk i Safari. Det är omöjligt. När du skriver Topsite du menar inte Launcpad? Ligger programmet i Launchpad är det bara att klickdra den till Dock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, TERIMA säger:

Har uppgraderat till Mojave och blivit ombedd att göra om bilder. har följt anvisningarna och importerat från icloud men det kommer ner två eller tre bilder! Hur ska jag ta bort dom jag laddat ner (stoppade nedladdningen) och hur får jag ner en bild av varje? 

Jag förstår inte din beskrivning av hur du uppgraderar ditt bildbibliotek till Bilder. Så var inte förfarandet för mig att jag skulle importera från iCloud.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...