Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Bertil79

Släcka ner program man inte använder.

Rekommendera Poster

17 minuter sedan, lappen71 säger:

Ha jag förstod att det var Balder78,iMacKalle plus alla andra konton du har haft som står bakom Bertil79 😂

Vi får väl se hur långvarig du blir nu då. På Teknikveckan blev du alla fall inte långvarig eller hur Nils  

Nu är skvallerbyttan Lappen 71 igång igen, som med detta bevisar att han hänger  i alla trådar han kan, för att sprida osämja omkring sig. Det är faktiskt helt lagligt och helt i sin ordning att delta i andra forum utan att först inhämta tillstånd från kräket och skitsnackaren Lappen 71.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Just nu, Bertil79 säger:

Nu är skvallerbyttan Lappen 71 igång igen, som med detta bevisar att han hänger  i alla trådar han kan, för att sprida osämja omkring sig. Det är faktiskt helt lagligt och helt i sin ordning att delta i andra forum utan att först inhämta tillstånd från kräket och skitsnackaren Lappen 71.

Wow tänk va rätt jag hade. Ruska lite på mattan så kommer kackerlackorna fram 😂

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
12 timmar sedan, Bertil79 säger:

Om du läser länken en gång till ser du att UniBox nämner alla kända meilklienter som finns. Varför kan man inte bara ladda ner UniBox och registrera ett mejlkonto med lösenord och sedan radera Gmailkontona som ni vill????

Ok, det är alltså UniBox du har problem med och inte Apple Mail eftersom du nu pratar om UniBox? Jag använder själv UniBox, det fungerar inte med min arbetsmejl på Outlook - fast Outlook står med i Unibox lista över stödda mejltjänster - så jag fick installera Outlook istället. Unibox fungerade inte, men MS Outlook fungerar utmärkt med min arbetsmejl som ligger på en organisations Outlook/Exchange-server. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
10 timmar sedan, Bertil79 säger:

Ännu ett bevis på att G-Mail inte är orsaken till problemet.  Problemet har med MacMail som är Apples eget program som också gör macdatorerna vi använder, som innan Mojave fungerade perfekt utan att MacMail poppade upp när man var inne på någon webbsida. Det är Apples betatestare som haft för bråttom  när dom prackade  på oss kunder Mojave som fortfarande har denna bugg trots flera uppgraderingar.

Ända sedan Gmail lanserades för många år sedan så har det funnits frågor och problem mellan Apple Mail och Gmail här i detta forum. Gmail följer inte IMAP-standarden fullt ut utan har sin egen variant. Bland annat så hanterar Gmail mappar på ett icke-standardiserat sätt. Detta gör att Apple alltså har varit tvungna att göra speciallösningar för Gmail i Apple Mail. 

Apple Mail fungerar bra med IMAP-mejl som är 100 procent IMAP, som t ex de IMAP-tjänster som man får om man har en egen domän. 

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
13 timmar sedan, Bertil79 säger:

Tänker bara säga det en gång. Stäng ner dina dumheter annars blockar vi dig igen som vanligt. 

Axelman moderator

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
7 timmar sedan, Raphael säger:

Ok, det är alltså UniBox du har problem med och inte Apple Mail eftersom du nu pratar om UniBox? Jag använder själv UniBox, det fungerar inte med min arbetsmejl på Outlook - fast Outlook står med i Unibox lista över stödda mejltjänster - så jag fick installera Outlook istället. Unibox fungerade inte, men MS Outlook fungerar utmärkt med min arbetsmejl som ligger på en organisations Outlook/Exchange-server. 

Om du hade läst mitt inlägg mer noga så hade du fått fram att mitt problem inte alls är UniBox, men när man tipsade om UniBox blev jag nyfiken och ville veta mer. Det borde du förstått.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
7 timmar sedan, Raphael säger:

Ända sedan Gmail lanserades för många år sedan så har det funnits frågor och problem mellan Apple Mail och Gmail här i detta forum. Gmail följer inte IMAP-standarden fullt ut utan har sin egen variant. Bland annat så hanterar Gmail mappar på ett icke-standardiserat sätt. Detta gör att Apple alltså har varit tvungna att göra speciallösningar för Gmail i Apple Mail. 

Apple Mail fungerar bra med IMAP-mejl som är 100 procent IMAP, som t ex de IMAP-tjänster som man får om man har en egen domän. 

Konstigt att jag aldrig tidigare innan Mojave haft problem med GMail. Jag förstår heller inte varför Apple skulle ändra på IMAPstandarden till det sämre när det funkat

perfekt i alla år tidigare.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
8 minuter sedan, Axelman säger:

Tänker bara säga det en gång. Stäng ner dina dumheter annars blockar vi dig igen som vanligt. 

Axelman moderator

Jag har anmält Lappen 71 och bett Admin blockera honom från alla psykfasoner. bara så du vet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Dina problem här på forumet beror på dig själv. Om du antar en mjukare och trevligare ton/attityd kommer du inte att ha problem. Det är helt upp till dig. Det har inte med forumet att göra utan vanliga mänskliga sociala strukturer. Du blir utknuffad ut ur alla grupper med den stil och attityd du kommer med. Så det är ditt val hur det blir.

Redigerad av Axelman
  • Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2 timmar sedan, Bertil79 säger:

Konstigt att jag aldrig tidigare innan Mojave haft problem med GMail. Jag förstår heller inte varför Apple skulle ändra på IMAPstandarden till det sämre när det funkat

perfekt i alla år tidigare.

Det är GMail som inte följer standarden.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
18 timmar sedan, Axelman säger:

Dina problem här på forumet beror på dig själv. Om du antar en mjukare och trevligare ton/attityd kommer du inte att ha problem. Det är helt upp till dig. Det har inte med forumet att göra utan vanliga mänskliga sociala strukturer. Du blir utknuffad ut ur alla grupper med den stil och attityd du kommer med. Så det är ditt val hur det blir.

Eftersom det inte finns ett enda av mina inlägg  som är anledning till avstängning, kan du sluta med dina ideliga hot, bara för att visa "Brorduktigfasoner" Dom 15-20 gånger du stängt av mig har heller inte funnits en enda anledning. Jag har tagit skärmdumpar på alla inlägg  i denna tråd som jag bett ansvarig Admin hos IDG att studera och då ser han vilken som är kräket som spyr galla och påhopp i samtliga inlägg. Jag har också bett Admin att studera ditt hotinlägg som bara är påhittad lögn. Det finns inte ett enda inlägg med dålig attityd, förutom inlägget där jag fick nog av kräket Lappen 71 ständiga påhopp och fasoner.

Fortsättning följer.

• Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Stänger Tråden tills vidare!

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...