Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

https://mullvad.net/sv/


adad
 Share

Rekommendera Poster

Vad är det för något? Bättre beskrivning uppskattas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skriv begripliga rubriker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En VPN är bortkastade pengar i de allra flesta fall. Är bara till verklig nytta om du är James Bond eller kriminell.

 

Krypterad DNS och uppkoppling räcker för min del, plus blockering av reklam och trackers såklart. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, mikaellq säger:

En VPN är bortkastade pengar i de allra flesta fall. Är bara till verklig nytta om du är James Bond eller kriminell.

 

Krypterad DNS och uppkoppling räcker för min del, plus blockering av reklam och trackers såklart. 

Eller vill se på teve i utlandet.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Eller vill se på teve i utlandet.

Ja, så ser syrran och svågern SVT play i Spanien.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

45 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Eller vill se på teve i utlandet.

Ta den ryska så förstår du garanterat ingenting. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, adad säger:

Har någon erfarenhet av https://mullvad.net/sv/ ?

Mycket bra VPN tjänst, bland dom bästa i Sverige om du typ kör Torrents.

Skall du köra typ amerikanska Netflix så är VPN Express eller NordVPN bättre.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18 timmar sedan, mikaellq säger:

En VPN är bortkastade pengar i de allra flesta fall. Är bara till verklig nytta om du är James Bond eller kriminell.

 

Krypterad DNS och uppkoppling räcker för min del, plus blockering av reklam och trackers såklart. 

Vad har James Bond med VPN att göra? Om du menar jobba ”undercover” så är det väl ett ypperligt sätt att dölja sin identitet på nätet. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, iMarc säger:

Vad har James Bond med VPN att göra? Om du menar jobba ”undercover” så är det väl ett ypperligt sätt att dölja sin identitet på nätet. 

Jag menade helt enkelt det, verkliga behov av att skydda sina data och spår på nätet.

Jag tar inte tiden här så allvarligt och mina inlägg är heller inte så värst allvarligt menade.
Men jag hävdar ändå bestämt och seriöst att de allra flesta bättre sparar sina pengar istället för att regelbundet betala för VPN.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 timmar sedan, Alix säger:

Ja, så ser syrran och svågern SVT play i Spanien.

Precis så. VPN är väldigt bra för att tex köra svenska play tjänster på semester utomlands. ?

Redigerad av cokeman
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, mikaellq säger:

Jag menade helt enkelt det, verkliga behov av att skydda sina data och spår på nätet.

Jag tar inte tiden här så allvarligt och mina inlägg är heller inte så värst allvarligt menade.
Men jag hävdar ändå bestämt och seriöst att de allra flesta bättre sparar sina pengar istället för att regelbundet betala för VPN.

VPN är ju lite en extra säkerhet också bortsett från att se Amerikanska Netflix etc. 
Så dina inlägg om hur förträfflig Trump tex är, ska vi inte ta på allvar menar du?

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har använt det för att se på norska skidsändningar på NRK, exempelvis. Stabilt och bra är min erfarenhet. Snabbt så det räcker om man inte har extrema krav. Har använt i flera år och förbannar att jag inte började betala dem i bitcoin för då kanske jag hade haft ett par bitcoin till övers på nåt konto :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, iMarc säger:

VPN är ju lite en extra säkerhet också bortsett från att se Amerikanska Netflix etc. 
Så dina inlägg om hur förträfflig Trump tex är, ska vi inte ta på allvar menar du?

Nej. Vi är ju mest här på grund av teknikintresset och behovet att få tjöta lite med andra... Inte hela världen om vi råkar tycka olika. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, adad säger:

Fungera även TOR webbläsare på samma sätt att man kan se ex.vis SVTPLAY utomlands ?

Nej TOR skyddar mest din anonymitet på nätet. Går även att ställa in liknade funktioner hos vissa Adblockers.

För att se ex SVTPlay mm så behövs en VPN Tjänst som har servrar i Sverige.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...