Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Kan ej verifiera serveridentiten"


Eldvindovatten
 Share

Rekommendera Poster

Eldvindovatten

Som titeln säger...

 

"Kan ej verifiera serveridentiteten", Identiteten för "imap.gmail.com" kan inte bekräftas

 

 

Dyker upp i en ruta på skärmen hela tiden när man försöker logga in på iTunes, eller AppleId kontot! Kan alltså inte gå in och ändra, logga ut eller logga in för den delen! Vad kan detta vara för något som har hänt? När jag sedan försöker starta om, logga in och åter försöker nollställa telefonen så får jag upp meddelandet "Bekräftelsen misslyckades, ett fel uppstod vid anslutning till Apple-ID-servern. Jag kommer ingenstans... vad göra??

 

Glad för svar

 

Mvh

 

eldvindovatten

Redigerad av Eldvindovatten
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle säga att den där varningsrutan har ingenting med iTunes eller ditt Apple-ID alls att göra.

Utan den kommer fram för att Mail-programmet inte kan ansluta till mailservern pga felaktiga uppgifter från din sida.

 

Ta bort mail kontot i telefonen och lägg till det igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eldvindovatten
11 minuter sedan, lappen71 säger:

Jag skulle säga att den där varningsrutan har ingenting med iTunes eller ditt Apple-ID alls att göra.

Utan den kommer fram för att Mail-programmet inte kan ansluta till mailservern pga felaktiga uppgifter från din sida.

 

Ta bort mail kontot i telefonen och lägg till det igen

Hej Lappen!

 

Tror du har helt rätt! Jag tömde tlf på nätverksinställningar och.... OCH insåg att tlf datum inte stämde??? Den förste idag och att det var söndag! När detta var åtgärdat var där inga problem som helst att logga in... 

Skulle tro att tid och datum är boven som har spökat ordentligt här!

Tack dock för svar och god fortsättning!! 

 

mvh

 

eldvindovatten

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...