Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

App för skydd mot intrång och malware mm via tele och datanät


John Löfgren
 Share

Rekommendera Poster

Den enda du behöver göra är att aktivera brandväggen,enbart installera program från godkända utvecklare och AppStore. 

Sen kan du ladda ner Malwarebytes också. Sen är du skyddad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är IOS frågeställaren frågar om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, Pocahontas säger:

Det är IOS frågeställaren frågar om

Oh fan det missade jag :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, John Löfgren säger:

Finns det någon app som skyddar mot malware, virus eller intrång utifrån? 

Hur skyddar man sig bäst? 

Skit i vad jag skrev tidigare. Du ska  inte göra något alls. Det finns inga virus till iOS

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Löfgren

Nej kanske inte virus men att någon kan ta sig in i luren genom wi-fi, blåtand eller tele/datanät tänker jag? 

Har läst att det finns många program att spionera på andra om man vill och det är jag inte ute efter och tror heller inte att någon spionerar på mig men ändå lite nyfiken om det skulle gå att skydda sig mot sådant? 

Folk skimmar vanliga betalkort lätt så borde vara lika lätt för en "hacker" att ta sig in i en telefon?

 

Med vänlig hälsning, 

J L  

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, John Löfgren säger:

Nej kanske inte virus men att någon kan ta sig in i luren genom wi-fi, blåtand eller tele/datanät tänker jag? 

Har läst att det finns många program att spionera på andra om man vill och det är jag inte ute efter och tror heller inte att någon spionerar på mig men ändå lite nyfiken om det skulle gå att skydda sig mot sådant? 

Folk skimmar vanliga betalkort lätt så borde vara lika lätt för en "hacker" att ta sig in i en telefon?

 

Med vänlig hälsning, 

J L  

 

Du behöver helt uppriktigt inte vara orolig alls. Lyxen man kan unna sig med ett ordentligt byggt OS. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, John Löfgren säger:

Nej kanske inte virus men att någon kan ta sig in i luren genom wi-fi, blåtand eller tele/datanät tänker jag? 

Har läst att det finns många program att spionera på andra om man vill och det är jag inte ute efter och tror heller inte att någon spionerar på mig men ändå lite nyfiken om det skulle gå att skydda sig mot sådant? 

Folk skimmar vanliga betalkort lätt så borde vara lika lätt för en "hacker" att ta sig in i en telefon?

 

Med vänlig hälsning, 

J L  

 

Du ska inte tro på allt du läser :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...