Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Får inte Mail att fungera, hjälp önskas


KANCHO
 Share

Rekommendera Poster

mail har varit  nerlagt av sig själ...? parveckor har försökt lägga liv i den men nix, de går inta att få kontakt med varken mail konto eller app 

 Store. den senast försökte jag med sore fick en kod till mobilen den funkade, sen fick jag en meddelande att ..fot en kod till min e post som jag inte kan öppna, där fans en knapp att "fick du ingen kod" när man tryckte på de så nu har den tuggat 20 timmar ingen hjälper.... men vet non vad kan man göra för att ficxa felet

pajalaryu32@gmail.com funkar via google

tack i förhand Pekka

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redigerande din rubrik en smula.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GOTT!!! NU FICK JAG EN  MEDDELADE FRÅN...? ATT I NULÄGE KAN DOM INTE GÖRA VAD JAG BEGÄRDE...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FÖRSÖKER LOGGA I A--STORE svar Detta Apple‑ID har ännu inte använts med App Store. (när jag inte fick kontak me mail kontot så byte jag först enligt rek.. lösenord, annas funkar all annat sån de ska,inga fel alfafall vad jag reagerar mot.) FEL MEDDELANDE  "granska"efter trycket,  till backs  till början

just nu....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

joo mack? nu hakar i cloud när jag försökte komma in så säjer den att

logga in när jag försöker säjer den att registers om, när jag försöker får jag svar att  du har rean konto på denna e post försöker igen med olika e-post adresser, nu sa den att vi godkänner ej

 adresser med icloud-me-gmail i slutet ..... humm mack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, KANCHO säger:

försöker igen med olika e-post adresser, nu sa den att vi godkänner ej

 adresser med icloud-me-gmail i slutet

Detta kanske hjälper:

https://support.apple.com/sv-se/HT201771

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2019-12-18 på 10:05, Telly82 säger:

 

2019-12-18 på 10:05, Telly82 säger:

nej men fick annan hjälp och nu kan jag läsa mailen allafall via iCloud mail  tack ni alla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...