Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Inga Mail-notiser?!


Landberg
 Share

Rekommendera Poster

Hej!

jag har som så många andra haft problem med appen Mail. Jag har ett gmail-konto kopplat till Mail. Jag får inga notiser. Jag har uppdaterat till senaste uppdateringen som kom häromdagen (13.3) men det funkar fortfarande inte. Någon som har samma problem som fått det att funka? Har på alla notiser. Det går inte välja push utan bara hämta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

52 minuter sedan, Landberg säger:

Hej!

jag har som så många andra haft problem med appen Mail. Jag har ett gmail-konto kopplat till Mail. Jag får inga notiser. Jag har uppdaterat till senaste uppdateringen som kom häromdagen (13.3) men det funkar fortfarande inte. Någon som har samma problem som fått det att funka? Har på alla notiser. Det går inte välja push utan bara hämta.

Hade samma problem med icloudmailen, klickade bort mail i icloudinställningarna, väntade lite, och klickade tillbaka mail. Sedan funkade det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Landberg säger:

Hej!

jag har som så många andra haft problem med appen Mail. Jag har ett gmail-konto kopplat till Mail. Jag får inga notiser. Jag har uppdaterat till senaste uppdateringen som kom häromdagen (13.3) men det funkar fortfarande inte. Någon som har samma problem som fått det att funka? Har på alla notiser. Det går inte välja push utan bara hämta.

Push fungerar inte för Gmail

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Mattiasgbg säger:

Hade samma problem med icloudmailen, klickade bort mail i icloudinställningarna, väntade lite, och klickade tillbaka mail. Sedan funkade det.

Jag testade att ta bort allt i en timma och sen lägga till. Nu funkar det av nån konstig anledning. Jag hade printscreenat alla inställningar innan och allt är EXAKT lika. Nu funkar det i alla fall.

 

1 timme sedan, lappen71 säger:

Push fungerar inte för Gmail

Tack! Missat det, då slipper jag den huvudvärken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...