Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Landberg

Inga Mail-notiser?!

Rekommendera Poster

Landberg

Hej!

jag har som så många andra haft problem med appen Mail. Jag har ett gmail-konto kopplat till Mail. Jag får inga notiser. Jag har uppdaterat till senaste uppdateringen som kom häromdagen (13.3) men det funkar fortfarande inte. Någon som har samma problem som fått det att funka? Har på alla notiser. Det går inte välja push utan bara hämta.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Mattiasgbg
52 minuter sedan, Landberg säger:

Hej!

jag har som så många andra haft problem med appen Mail. Jag har ett gmail-konto kopplat till Mail. Jag får inga notiser. Jag har uppdaterat till senaste uppdateringen som kom häromdagen (13.3) men det funkar fortfarande inte. Någon som har samma problem som fått det att funka? Har på alla notiser. Det går inte välja push utan bara hämta.

Hade samma problem med icloudmailen, klickade bort mail i icloudinställningarna, väntade lite, och klickade tillbaka mail. Sedan funkade det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
lappen71
1 timme sedan, Landberg säger:

Hej!

Push fungerar inte för Gmail

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Landberg
1 timme sedan, Mattiasgbg säger:

Hade samma problem med icloudmailen, klickade bort mail i icloudinställningarna, väntade lite, och klickade tillbaka mail. Sedan funkade det.

Jag testade att ta bort allt i en timma och sen lägga till. Nu funkar det av nån konstig anledning. Jag hade printscreenat alla inställningar innan och allt är EXAKT lika. Nu funkar det i alla fall.

1 timme sedan, lappen71 säger:

Push fungerar inte för Gmail

Tack! Missat det, då slipper jag den huvudvärken.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...