Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Wordfiler försvinner


Eisele
 Share

Rekommendera Poster

Andra gången nu som en Wordfil försvinner från datorn helt utan förvarning. Apple behöver skriva en varningstet när de säljer datorer:

"Obs! Kan inte användas med  word!" 

Det är total katastrof.Aldrig någonsin att jag rör vid en mac igen i hel mitt liv

 

 

 

 

Redigerad av Axelman
Redigering
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft Word i många år, har aldrig förlorat några filer.

Något fel gör du från din sida skulle jag tro. 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trams. Har sett nu på internationella sidor att det är ett systematiskt fel som händer några användare. Helt utan förvarning är en Wordfil helt borta. Andra gången nu. Tillbaka til pc

 

 

 

Redigerad av Axelman
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du namngett filen och sparat den, så finns den helt klart, men frågan är var du sparade den nånstans.

 

Har du sökt med Spotlight?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Axelman changed the title to Wordfiler försvinner
1 timme sedan, Eisele säger:

Andra gången nu som en Wordfil försvinner från datorn helt utan förvarning. Apple behöver skriva en varningstet när de säljer datorer:

"Obs! Kan inte användas med  word!" 

Det är total katastrof.Aldrig någonsin att jag rör vid en mac igen i hel mitt liv

Allt som människor tillverkar kan krångla. Detta är första gången jag hört om Wordfiler som försvinner så det är inte vanligt. Kolla in YT-klippet om det kan vara till någon hjälp.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har använt Word i många år, aldrig hört talats om eller upplevt att dokument försvinner. Jag använder Word i mitt jobb och jag har den senaste versionen. Har du sökt efter den i datorn? Den kanske bara ligger på ett annat ställe. 
 

Men du har väl backup? Det ska man alltid ha. 

 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...