Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ersätt Itunes i Mac OS Catalina – här är bästa alternativen


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

5 minuter sedan, Alix säger:

Detta är en av de viktigaste orsakerna att jag aldrig kommer att uppgradera bortom Mojave.

Kan säga med säkerhet att du är i minoritet som gillar iTunes :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, lappen71 säger:

Kan säga med säkerhet att du är i minoritet som gillar iTunes :) 

Säkert. Men jag hör till den gamla stammen som har tusentals egenrippade låtar och filmer där. Jag strömmar jag också, men den mesta musiken har jag i Itunes. Och andra spelare jag har testat är inte alls lika bra. Apple gör en bra Itunes! Eller gjorde i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, Alix säger:

Säkert. Men jag hör till den gamla stammen som har tusentals egenrippade låtar och filmer där. Jag strömmar jag också, men den mesta musiken har jag i Itunes. Och andra spelare jag har testat är inte alls lika bra. Apple gör en bra Itunes! Eller gjorde i alla fall.

Det har jag också och hanteringen är inte annorlunda bara för att synkningen har flyttats till Finder. Dom bra funktionerna med iTunes som smarta spellistor finns fortfarande kvar. Skillnaden är att Musik inte behöver hålla på med funktioner som majoriteten aldrig använder ändå. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det med det som (gamla) iTunes kallar "Hemvideor" och som man kan spela på Apple-TV3?

Artikeln handlar ju bara om hur man hanterar musik.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dump.png.31b1cdbdffb5e6a03bc23ede01024ce2.png

 

Swinsian behöver Itunes xml för att importera biblioteket. Så har man redan Catalina blir det jobbigt, minst sagt. Programmet är bara på engelska och importerar även filmspellistor (de är förstås tomma). Men annars verkar det vara ett rimligt alternativ till Itunes. Inte minst visuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...