Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan ej ta bort bilder från IPhone XS Max, allmänt laggig


HenrikN00
 Share

Rekommendera Poster

Hej, 

 

Jag har en iPhone xs Max och på senare tid så har jag märkt att det har blivit ont om lagringsutrymme. Detta har lett till att min 1 år gamla telefon blivit jättelångsam och laggig. Åker ut från appar och ibland så bara börjar den starta om telefonen vilket kan ta flera minuter ibland. 
Jag har således börjat rensa en del appar men märkte också att jag har sjukt många bilder. Jag ville då börja ta bort många bilder men jag har märkt att de inte försvinner när jag trycker på radera dem. Väldigt, väldigt märkligt?

Vad tror ni detta beror på? Har den blivit så långsam att den inte ens kan radera? Måste ju föra över alla dessa bilder till datorn, göra en backup och sedan återställa telefonen? Låter jobbigt isåfall. 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom hamnar i albumet ”senast raderade”. Töm den så försvinner dom helt. 

Redigerad av lappen71
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, lappen71 säger:

Dom hamnar i albumet ”senast raderade”. Töm den så försvinner dom helt. 

Fast grejen är att dom inte gör det. De försvinner varken från det vanliga albumet eller hamnar i ”senast raderade”. De bara finns kvar som inget hänt efter att jag tryckt på radera...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, HenrikN00 säger:

Fast grejen är att dom inte gör det. De försvinner varken från det vanliga albumet eller hamnar i ”senast raderade”. De bara finns kvar som inget hänt efter att jag tryckt på radera...

Då får du använda programmet Bildinsamling för att importera dom till datorn och i samband med det ta bort dom från telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...