Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Iphone-användare rasar efter slängda mejl – ikonen har bytt plats


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

marcushedenstrom

Typiskt användarfel.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk är korkade helt enkelt. ?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, marcushedenstrom säger:

Typiskt användarfel.

Jo. Ungefär som att byta plats på gaspedal och bromspedal och bara nämna det på sida 14.53.c i instruktionsboken.

 

Det enda jag stör mig på i nya Mail är att "Radera alla"-knappen i Papperskorgen verkar ha försvunnit. Eller har den också flyttats?

Redigerad av Mattiasgbg
Glömde ?
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Mattiasgbg säger:

Jo. Ungefär som att byta plats på gaspedal och bromspedal och bara nämna det på sida 14.53.c i instruktionsboken.

 

Det enda jag stör mig på i nya Mail är att "Radera alla"-knappen i Papperskorgen verkar ha försvunnit. Eller har den också flyttats?

Det dumförklarar användaren ändå mer för att efter första gången man tryckt fel borde lära en ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, lappen71 säger:

Det dumförklarar användaren ändå mer för att efter första gången man tryckt fel borde lära en ?

Just det. Om du känner för det kan du leta upp filmer som visar hur lätt det är att cykla om styret är "spegelvänt", alltså vrider hjulet åt vänster när du vrider styret år höger. Har man svängt fel en gång så vet man hur man ska göra sedan.

  • Gilla 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Just det. Om du känner för det kan du leta upp filmer som visar hur lätt det är att cykla om styret är "spegelvänt", alltså vrider hjulet åt vänster när du vrider styret år höger. Har man svängt fel en gång så vet man hur man ska göra sedan.

Klarar du inte av en sådan enkel sak? Pinsamt ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår dem som rasar. Själv har jag nyss lärt mig göra skärmdumpar på iPhonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...