Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 11


Pajjo
 Share

Rekommendera Poster

Har precis köpt en iPhone 11. Var ett tag sen jag hade iPhone. Hur som helst, jag öppnade min nya iPhone och där fanns bilder tagna från innan som inte är mina. Är även en sån text nere på skärmen där de står Apple inc, cupertino USA någonting, jag undrar ska de vara så? Och är min iPhone redan använd innan? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så du möttes inte av diverse uppstartsval så som välja språk, WiFi-nätverk, logga in på ditt Apple-ID och dylikt när du startade telefonen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, SirKnasen säger:

Så du möttes inte av diverse uppstartsval så som välja språk, WiFi-nätverk, logga in på ditt Apple-ID och dylikt när du startade telefonen?

Ja, jag gjorde det, har loggat in på mitt Apple-id men är redan bilder i kameran som är helt svarta och på någon golvmatta som ej är mina. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om telefonen välkomnade dig med ett "Välkommen" så är det helt ren. Inte en chans att det fanns någon bild kvar i den. Med största säkerhet så är det bilder som lagrats i iCloud från när du senast hade en iPhone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, SirKnasen säger:

Är väl bilder lagrade iCloud?

Kan du se datum och plats där de är tagna?

 

Bilderna är tagna juni, juli och sep 2019. Är svarta och någon med ett hem jag ej vet. Var ser jag var de är tagna? Har ej använt iCloud förut. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 minuter sedan, Pajjo säger:

Bilderna är tagna juni, juli och sep 2019. Är svarta och någon med ett hem jag ej vet. Var ser jag var de är tagna? Har ej använt iCloud förut. 

Kan du ta en skärmdump ang texten nere på skärmen? När hade du iPhone innan den nya?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...