Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fel plats på blocket


sabang
 Share

Rekommendera Poster

Har en annons ute på blocket. Bor nere i Skåne. Så började folk höra av sig och ville komma och kolla på min bil. Sa att de bodde i Stockholm och kunde komma om en timme ?? fråga om de skulle flyga ner? Nä.... Bilen står ju i Uppsala? 

Nä sa jag. Finns i Skåne. Kolla min annons på min Samsung och den sa rätt. Kolla annonsen på fruns iPhone X och den visa att bilen stod i Uppsala? Fråga andra på jobb. De med iPhone fick fel och de med Android hamna rätt. Fråga blocket och de säger att det är iPhone som gör fel. Men funkar rätt på min Mac. Någon annan som råkat ut för detta. Fått skriva i annonsen att iPhone ägare hamnar på fel adress samt felanmälan hos Apple. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är det. Gäller bara appen. Går man in på annonsen via safari så visar den rätt. Undrar hur många som missar sälja något för de får upp att varan finns någon annanstans. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta tror jag inte alls på. Har lagt i många annonser med iPhone och låter GPS ange platsen och det blir alltid rätt. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå gärna in vi blocket app. Kolla efter en röd jeep wrangler yj 1988 för 50 tusen. Klicka på knappen plats och skriv här var du får upp att bilen står. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta har jag upplevt många gånger under åtminstone 2-3 år med Safari och på MBP 10.11. Har stående sökningar och är inne på blocket dagligen. Ibland t o m flera ggr/dag.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, sabang säger:

Gå gärna in vi blocket app. Kolla efter en röd jeep wrangler yj 1988 för 50 tusen. Klicka på knappen plats och skriv här var du får upp att bilen står. 

Höganäs. Det är väl Skåne.

 

IMG_1056.thumb.PNG.dbcf0d4ef88295aa6876b50683763eef.PNG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, lappen71 säger:

Höganäs. Det är väl Skåne.

 

IMG_1056.thumb.PNG.dbcf0d4ef88295aa6876b50683763eef.PNG

Klicka på plats så du får upp kartan 

Redigerad av sabang
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma med datorn.

 

1868026649_Skrmavbild2019-10-19kl_10_26_41.thumb.png.d9e75c061dc1d63fb55906d1c00fa71d.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, sabang säger:

Klicka på plats 

Ja och

 

 

IMG_BF092BCDFC0F-1.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visar Höganäs. Har iPhone 8

Även kartan visar Höganäs!

Redigerad av Hassec
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, sabang säger:

Fel. Bilen står ej i Höganäs 

Det beror ju inte på min telefon utan den som har lagt in annonsen och angivit platsen från början.

Anger du fel plats från början så naturligtvis blir det fel plats för alla andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger du in annonsen med datorn så utgår den ifrån vilket län,komun och postnummer som du skriver in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, sabang säger:

Jag skriver in mitt postnummer. 

7 stycken på min arbetsplats med iPhone får fel. De 9 med Samsung får rätt. 

Nej, lappen71 skriver att det inte kan vara så. Det kan inte vara fel via en Iphone. Vet hut! ;) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Alix säger:

Nej, lappen71 skriver att det inte kan vara så. Det kan inte vara fel via en Iphone. Vet hut! ;) 

Sluta. Nu är du bara löjlig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...