Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 2 SE kommer att kosta...


Pocahontas
 Share

Rekommendera Poster

Jag vill ha en blå, en gråblå! Space Blue, eller möjligen Midnight Blue. Kan dock nöja mig med en lila - Misty Lilac eller Mystery Lilac. Eller en Spice Orange. 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

14 timmar sedan, Raphael säger:

Jag vill ha en blå, en gråblå! Space Blue, eller möjligen Midnight Blue. Kan dock nöja mig med en lila - Misty Lilac eller Mystery Lilac. Eller en Spice Orange. 

Jag kommer antagligen välja någon neutral färg, något som inte sticker ut, som gråblå tillexempel. ABSOLUT INTE ROSA!!! :hihihi:
Men det blir nog ingen SE nästa gång heller då jag har förstått av tiden med iPhone 7 att skärmstorleken har betydelse, även för anständig batteritid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:) Enligt ryktena så kommer den inte finnas i någon av de färgerna som jag önskar, men önska kan man alltid. :) Min SE som jag har nu är förresten i rosa guld. :) 

  • Förvirrad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den får vara schackrutig eller randig! Men gör den inte större än nuvarande SE!!!!!! Hatar dasslockstelefoner.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 minuter sedan, Axelman säger:

Den får vara schackrutig eller randig! Men gör den inte större än nuvarande SE!!!!!! Hatar dasslockstelefoner.

Bara liiite större ?

 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 minuter sedan, Pocahontas säger:

Bara liiite större ?

 

Nope. Nej. NO. Nicht. Njet.

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I motsats till flera här vill jag verkligen ha större skärm på nästa iPhone. Ögonen blir inte direkt bättre med åren. 

 

Fortsatt iPhone alltså. Android-lurarna fortsätter att kännas "budget".

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, Alix säger:

Så förvånad jag är.

Inte jag heller. :D 

Redigerad av mikaellq
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...