Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Stänga av funktionen Parkera/Avvisa/Avsluta


Arvingen
 Share

Rekommendera Poster

Idag var första gången jag råkade ut för att mobilen talade om för mig att ngn annan ringde samtidigt som jag pratade. Förut har uppringare fått upptagetsignal, men inte nu. Dessutom kom ett tredje samtal in. Blev stressad av att två samtal "tutande" samtidigt som jag försökte föra ett samtal.

Jag vill inte ha den här funktionen. Pratar jag, vill jag att den som ringer ska få upptaget.

Hur ska jag ställa in telefonen? Applesupportsidan visar bara hur jag ska parkera etc, inget om hur jag tar bort hela funktionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar!

Var kom den inställningen ifrån, hur har den hoppat in? Har ju aldrig råkat ur för detta förut. Nu är den funktionen avstängd. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, Arvingen säger:

Tackar!

Var kom den inställningen ifrån, hur har den hoppat in? Har ju aldrig råkat ur för detta förut. Nu är den funktionen avstängd. 

Antagligen på samma sätt som en kompis gjorde när han av misstag placerade en enda kontakt, sin fru, på blockeralistan.

Alltså av misstag.

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, Arvingen säger:

Tackar!

Var kom den inställningen ifrån, hur har den hoppat in? Har ju aldrig råkat ur för detta förut. Nu är den funktionen avstängd. 

Den har funnits sedan urminnes tider och är aktiverad per default. Kom med iOS 8 om jag inte minns fel.

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...