Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bluetooth ljudet efter ios13


Ladiesman
 Share

Rekommendera Poster

Hej alla,

 

Jag har världens problem. Efter ios13 så hör folk inte mig när jag kör Bluetooth. Ibland kan de höra mig första 5-10sek av samtalet sen så blir det massa "hallååååå hallååååå e du kvar", jag slutar höras med andra ord..

 

Har samma problem i mina airpods som jag har i bilen. Att lyssna på musik funkar smärtfritt. Den är endast samtal där de ej hör mig.

 

Fler än jag med samma problem? Har ni hittat lösningen? Plz do tell

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en Bluetooth-mottagare i bilen som plötsligt började sänka ljudet på låtarna. Och det kom efter uppdatering t iOS13. Var på väg att returnera mottagaren men problemet är tydligen inte den.

Borde komma en lösning snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdaterade till ios13.1 som dök upp idag. Stod inget om ev Bluetooth-problem åtgärdats, får prova vid tillfälle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Stereotypen säger:

Och nu finns 13.1.2.......

Och ett Bluetooth-problem har åtgärdats, verkar vara det somTS hade problem med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upplever samma problem som trådskaparen med iOS 13.1.2 och firmware 6.8.8 Dåligt ljud med mycket brus och när jag ringer upp låter ringsignalerna som en gammal fax svarar. 

Musik funkar perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har exakt samma problem med bluetooth i bilen sedan 13.1.2. Hörs tydligen inte vad jag säger, va, hallå o.s.v och ljudet känns lågt.Jag hör dom jag ringer bra. Har någon hittat en lösning ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...