Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Skitmysko beteende Macbook Air 11


lkpalwa
 Share

Rekommendera Poster

Fru har fått en  Macbook Air 11 sen typ 1,5 år tillbaka, då jag ville slippa konstigheter och problem som man har med Windows 7/10, dvs det ska funka helt enkelt utan en massa updates m.m, arbetar själv

inom IT, men främst Windows OS oc Linux, men idag så plingande hon mig på morgon, hennes Macbook vägrade ta lösen, trots att det var rätt lösen, bad henne boota om och kontrollera att den ej CAPS på m.m, men då efter omboot så kom det skapa nytt lösenord, och då det ej funkade, dvs hon är ju bombis på det var rätt lösenord .. så bad jag henne boot om igen, och då kom välkommen meny upp där man ska välja språk m.m, samt att den hade byt språk till NA engelska, dvs tagentbord, då gav hon upp och stängde ner och fick låna en annan dator istället. Så skulle vi kolla på det ikväll :)

När hon kommer hem så slår hon på datorn, och då funkar det som vanligt inlogg dyker upp och hennes lösen funkar igen ??? WTF

 

Bug/Virus eller någon annan som sett detta beteende?? Tacksam för svar

macbook0.jpg

macbook1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan ju vara så enkelt som att hon tryckte en tangent fel vid lösenordet tidigare... 
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...