Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iOS 13.x-Tråden


iMarc
 Share

Rekommendera Poster

αβγδεζ... Jag föredrar att köra säkert men känner förståelse för dem som tycker om att experimentera. När jag tänker efter så kan det till och med vara roligt. Men jag låter bli. :) 

Redigerad av mikaellq
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

28 minuter sedan, iMarc säger:

Betatestare för Microsoft. 

Aha. Har pcn internet exploderat än? :P;) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, mikaellq säger:

Aha. Har pcn internet exploderat än? :P;) 

Fick flera varningar i forumet då jag anmärkte på brister i Windows 10, klagade även på detta med när man byter hårdvara så försvinner licensen, då blev det en varning till. Microsoft tålde ingen kritik alls, det var rena vilda västern på forumet. Nästan alla betatestare var mycket kritiska mot MS. Till slut orkade inte MS svara utan gjorde bara hänvisningar till andra svar, svar som inte var svar på något. 

  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul och förbannat praktiskt med tre-fingers svep åt vänster för att ångra, åt höger för att göra om. Det gör redigering i iOS betydligt mer användbart, måste inte längre vänta tills jag kommer hem till min Mac. ??

 

84B6BEEF-EF2A-49AF-8151-989A9716ACAE.jpeg

  • Ledsen 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, mikaellq säger:

Kul och förbannat praktiskt med tre-fingers svep åt vänster för att ångra, åt höger för att göra om. Det gör redigering i iOS betydligt mer användbart, måste inte längre vänta tills jag kommer hem till min Mac. ??

 

84B6BEEF-EF2A-49AF-8151-989A9716ACAE.jpeg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

52 minuter sedan, ronny säger:

Fungerar det i safari också?

Vilket då? Tre fingrar svepa vänster växlar tillbaka i historiken i Safari.
Redigeringen av bilder funkar naturligtvis bara i Bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, mikaellq säger:

Vilket då? Tre fingrar svepa vänster växlar tillbaka i historiken i Safari.
Redigeringen av bilder funkar naturligtvis bara i Bilder.

Att klippA ut genom att knipa med 3 fingrar

och att klistra in genom att spreta ut...

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

17 timmar sedan, iMarc säger:

Jag använder endast höger tumme

Om du kan fixa trefingergester med bara höger tumme gissar jag att det finns lite väl nära släktingar bland dina förfäder.

  • Haha 3
  • Förvirrad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Om du kan fixa trefingergester med bara höger tumme gissar jag att det finns lite väl nära släktingar bland dina förfäder.

Årets kommentar ?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Mattiasgbg säger:

Om du kan fixa trefingergester med bara höger tumme gissar jag att det finns lite väl nära släktingar bland dina förfäder.

Jag har en snabb lång tumme som fixar det mesta. Jo jag härstammar från en liten by i Norrbotten. 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, Mattiasgbg säger:

Om du kan fixa trefingergester med bara höger tumme gissar jag att det finns lite väl nära släktingar bland dina förfäder.

Sketaskôj! Där fick du till det! :tarskratt:??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

40 minuter sedan, iMarc säger:

Jag har en snabb lång tumme som fixar det mesta. Jo jag härstammar från en liten by i Norrbotten. 

Han menar att det är en omöjlighet att göra en trefingers-gest med bara tummen, hur akrobatiskt vig din än är. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, mikaellq säger:

Han menar att det är en omöjlighet att göra en trefingers-gest med bara tummen, hur akrobatiskt vig din än är. :) 

Gör han?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, iMarc säger:

Gör han?

Jepp. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zollotechs videos om iOS uppskattar jag mycket och följer numera tämligen regelbundet.
Här går han igenom det nya i iOS 13.2.3.
Han inkluderar även en tjusig bakgrundsbild som jag redan använder i min iPhone 7.
https://www.zollotech.com/hk3ton_pd_0028iphone-x-iphone-xs-iphone-11-pro/

 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, mikaellq säger:

Zollotechs videos om iOS uppskattar jag mycket och följer numera tämligen regelbundet.
Här går han igenom det nya i iOS 13.2.3.
Han inkluderar även en tjusig bakgrundsbild som jag redan använder i min iPhone 7.
https://www.zollotech.com/hk3ton_pd_0028iphone-x-iphone-xs-iphone-11-pro/

 

Kan rekommendera appen Zedge om du är ute efter bakgrundsbilder. Använt den i många år. 

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressanta nyheter om den ovanligt buggiga iOS 13. :nerd:

 

 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min sjua laggar under telefonsamtalen sedan uppdateringen. Jag försvinner och den som ringer försvinner. Tänkte att det var en bugg och uppdaterade buggfixarna idag, men lika laggigt fortfarande. Har startat om telefonen men det hjälper inte. Vad tror ni? Är telefonen slut eller kan det bero på uppdateringen och vad kan man då göra? Förslag?

Redigerad av Ms_Cello
Autocorrect
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...