Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Försvunna röstmemos


Nystedt
 Share

Rekommendera Poster

Vid uppdatering till iOS 12 försvann ca hälften av mina röstmemos. Jag kommer ihåg namnet på en del och när jag söker på dem i telefonen (sökfunktionen när man skrollar till vänster fr hemskärmen) så dyker dem upp som sökresultat, med andra ord finns dem kvar på telefonen. När jag försöker spela upp dem därifrån hamnar jag i röstmemo-appen men dem filerna jag tryckte på finns nu inte. Jag är mkt mån om att återfå dessa då jag använt röstmemo appen som inspelning av musikdemos. Någon som råkat ut för liknande och lyckats återfå/exportera ut dessa försvunna filer så dem går att spara?

 

har varit i kontakt med Apple-support flera ggr (senioravdeling) & besökt butiken Apple forum här i Gbg utan någon framgång.

 

mvh/Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Stort Tack för tips! Trevligt program!?

 

Verkar dock som om de filerna jag mist inte syns i iExplorer heller? tycker det är konstigt hur jag kan söka på dem i telefonen och se dem, men ej komma åt dem...

hade varit fint om iExplorer hade funktionen att söka igenom hela telefonen efter ett särskilt filnamn. Man kan ju söka igenom särskilda mappar, däribland Voice memo-mappen, men där dyker dem som sagt inte upp...

 

fler tips mottages tacksamt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...