Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Analytiker ogillar att Apple TV Plus blir gratis vid köp av nya prylar


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

29 minuter sedan, Alix säger:

Vass analys.

Har inte läst artikeln, men man kan ju ana att fler av gratispersonerna sedan är "fast" och börjar använda sig av tjänsten när gratisperioden är slut. :rolleyes:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 minuter sedan, sevensleeper säger:

Har inte läst artikeln, men man kan ju ana att fler av gratispersonerna sedan är "fast" och börjar använda sig av tjänsten när gratisperioden är slut. :rolleyes:

Precis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

38 minuter sedan, sevensleeper säger:

Har inte läst artikeln, men man kan ju ana att fler av gratispersonerna sedan är "fast" och börjar använda sig av tjänsten när gratisperioden är slut. :rolleyes:

Och anledningen till att Apple satt gratisperioden så lång är att innehållet är tunt jämfört mota andra tjänster. Under det året kan dom hinna fylla på sitt utbud.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, lappen71 säger:

Och anledningen till att Apple satt gratisperioden så lång är att innehållet är tunt jämfört mota andra tjänster. Under det året kan dom hinna fylla på sitt utbud.

Absolut! Använder du tjänsten, föresten? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, sevensleeper säger:

Absolut! Använder du tjänsten, föresten? 

Har inte släppts än

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, lappen71 säger:

Har inte släppts än

Ah just det, slutet av september. Jag omformulerar: ska du signa upp? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, sevensleeper säger:

Ah just det, slutet av september. Jag omformulerar: ska du signa upp? 

För testperioden ja. Men betala tveksamt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, lappen71 säger:

För testperioden ja. Men betala tveksamt

Okej. Jag kanske testar. 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, sevensleeper säger:

Okej. Jag kanske testar. 

Är mer sugen på Arcade. Dottern tjatar om ett tv-spel och hoppas att detta kan få stopp på det. 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, lappen71 säger:

Är mer sugen på Arcade. Dottern tjatar om ett tv-spel och hoppas att detta kan få stopp på det. 

Ja, det verkar riktigt spännande. Hur gammal är dottern? Jag spelar dock väldigt lite själv (endast Football Manager), för jag skulle inte gå till jobbet om jag hade ett TV-spel. På tal om aktiva val (gällande alkohol-diskussionen). :lol:  Sonen är bara 3 år så han tjatar inte (än).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, sevensleeper säger:

Ja, det verkar riktigt spännande. Hur gammal är dottern? Jag spelar dock väldigt lite själv (endast Football Manager), för jag skulle inte gå till jobbet om jag hade ett TV-spel. På tal om aktiva val (gällande alkohol-diskussionen). :lol:  Sonen är bara 3 år så han tjatar inte (än).

Hon ska fylla 6 år om någon månad. Hon spelar på sin iPad men har börjat prata om att hon vill ha en egen tv och ett tv spel. Så en ATV4 som jag har liggandes skulle lösa det. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, lappen71 säger:

Hon ska fylla 6 år om någon månad. Hon spelar på sin iPad men har börjat prata om att hon vill ha en egen tv och ett tv spel. Så en ATV4 som jag har liggandes skulle lösa det. 

Okej. :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
2 timmar sedan, ronny säger:

Premiär idag!

 

är det någon som kommer att titta?

Japp har börjat med For all mankind

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...