Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Här är Iphone 11 Pro


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Slutar XS att säljas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Alix säger:

Nej. Alla Iphone från och med 8 fortsätter att säljas.

Borttagen från apple.se dock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, TryckVågen säger:

Borttagen från apple.se dock

Ja, jag såg det, så jag ändrade mitt svar ovan. Det var ett kort besök av Xs och Xs max.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

44 minuter sedan, Alix säger:

En gång i tiden var 16 GB det normala.

En gång i tiden ja. Men nu har mer eller mindre alla 128gb som insteg, om vi pratar dyrare telefoner. 

 

Eftersom jag tycker att 64gb är för lite innebär det att en iphone 11 (pro) med 256gb kommer kosta ca 15k, helt sjukt. Vill du dessutom skaffa aw5, ja då är vi över 20k. 

 

Tur att man inte går på detta längre. 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, Magnus76 säger:

En gång i tiden ja. Men nu har mer eller mindre alla 128gb som insteg, om vi pratar dyrare telefoner. 

 

Eftersom jag tycker att 64gb är för lite innebär det att en iphone 11 (pro) med 256gb kommer kosta ca 15k, helt sjukt. Vill du dessutom skaffa aw5, ja då är vi över 20k. 

 

Tur att man inte går på detta längre. 

Ja, jag vet att du är anti-Apple. Ändå är du anmärkningsvärt intresserad av Apple, eftersom du skriver här. Erik1900 är en annan sådan. Gnälla ska ni, hur som helst. En del går i gång på konstiga ting. Intresseklubben antecknar. :mellow:

 

Eller, som @iMarc noterar:

 

0916728C-6811-4FDE-95FE-12FC62105D98.jpeg

Redigerad av Alix
  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 minuter sedan, Magnus76 säger:

En gång i tiden ja. Men nu har mer eller mindre alla 128gb som insteg, om vi pratar dyrare telefoner. 

 

Eftersom jag tycker att 64gb är för lite innebär det att en iphone 11 (pro) med 256gb kommer kosta ca 15k, helt sjukt. Vill du dessutom skaffa aw5, ja då är vi över 20k. 

 

Tur att man inte går på detta längre. 

Nu vet jag inte vad du gör med din mobil men jag tycker 64GB räcker ganska långt. Fotograferar både i TIFF och ibland RAW, filmar i hög upplösning. Har massor med appar. Har fortfarande ca 30GB ledigt utrymme. Men jag gör backup på filmer och bilder så inte allt är i telefonen. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart jag är intresserad av iphone, har haft många genom åren. Det som däremot är lite tråkigt med detta forum är att många här inte klarar av ngn kritik mot apple. 

 

Att man tycker det är ok 64gb och tänker, ja förr hade man 4gb. Nej, tråkig inställning. 

 

Konstigt att många här försvarar apple så mycket. Finns ju knappt utrymme för diskussioner. 

Redigerad av Magnus76
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, Magnus76 säger:

Klart jag är intresserad av iphone, har haft många genom åren. Det som däremot är lite tråkigt med detta forum är att många här inte klarar av ngn kritik mot apple. 

 

Att man tycker det är ok 64gb och tänker, ja förr hade man 4gb. Nej, tråkig inställning. 

 

Konstigt att många här försvarar apple så mycket. Finns ju knappt utrymme för diskussioner. 

Tror det är något inställningsfel vad gäller dig då du lyckats undgå att väldigt många här ger Apple en känga emellanåt. 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En del skriver bara inlägg som är analt negativa. Typ: ”Nya kameror, snabbaste SoC nånsin,.. eeeh... bara 64 GB lagring! Skriiik...!!!”

 

Plus anala överdrifter:

 

”Att man tycker det är ok 64gb och tänker, ja förr hade man 4gb. Nej, tråkig inställning.”

 

Ingen, absolut ingen, har försvarat 4gb (jag antar – kanske dumt nog – att det är idiotspråk för 4 GB).

 

Eller anala, magsura killgissningar (angående förväntat pris på iPhone 11):

 

”Med svensk moms runt 10000 kr. :stjarnsmall:

 

Nej, som sagt, allt det där, skrivet av medlemmar som annars är tysta, handlar om:

 

0916728C-6811-4FDE-95FE-12FC62105D98.jpeg

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, Magnus76 säger:

 många här inte klarar av ngn kritik mot apple. 

 

Gnäll är en bättre beskrivning. Det är vi trötta på.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

27 minuter sedan, Axelman säger:

Gnäll är en bättre beskrivning. Det är vi trötta på.

Ja du satte huvudet på spiken. Ni ser kritik som gnäll. Bra inställning. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 minuter sedan, Magnus76 säger:

Ja du satte huvudet på spiken. Ni ser kritik som gnäll. Bra inställning. 

Kritik har substans, gnäll har det inte.

Att 64 GB inte skulle räcka är bara en åsikt, inte fakta, och har därmed inte substans.

Redigerad av Telly82
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

24 minuter sedan, lappen71 säger:

Bra för du är en jäkligt trist person.

Nämen den allra muntraste personen här uttalar sig 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Magnus76 säger:

Nämen den allra muntraste personen här uttalar sig 

Japp det kan du hoppa upp och klappa dig i arslet på ditt meningslösa troll ???

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, lappen71 säger:

Japp det kan du hoppa upp och klappa dig i arslet på ditt meningslösa troll ???

Det där var moget.  Lämnar härmed denna tråd då det som vanligt blir knas när man uttalar sig kritiskt. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Magnus76 säger:

Det där var moget.  Lämnar härmed denna tråd då det som vanligt blir knas när man uttalar sig kritiskt. 

Jippi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag inte missminner mig så köpte du en MBA som du kom fram till att det var inget för dig @Magnus76 

Citat

Har nog kommit fram till att apple inte är min grej. Kan inte riktigt se vad som är så bra med den

Fast Apple inte var din grej gick du och köpte dig en MBP. Konstigt val.

Går man in och läser din postningshistorik märker man att du inte är den vassaste kniven i lådan.

Vet inte hur många gånger du frågar hur man formaterar hårddisken tex.

Så du ska nog lägga av med din kaxiga stil för du är bara ett okunnigt troll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...