Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Adressater i Mail


jan.s
 Share

Rekommendera Poster

När jag börjar med ett namn på en adressat i Mail får jag som förslag på personer som inte finns i Kontakter eller som jag tidigare skickat epost. Jag misstänker att de finns där iom att de funnits med på samma distributionslista som jag när jag mottagit epost. De verkar inte kunna tas bort..eller rättare sagt, hur gör jag för att dessa ska försvinna? Är det någon som känner igen detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som nämnts i mitt första inlägg har jag aldfrig skickat epost till dessa så de finns inte som tidigare mottagare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mail ger bara förslag på namn som man skickat till. Om man bara får ett mail som man inte svarar på så sparas inte adressen, inte ens om det mejlet innehåller flera mottagare så sparas adresserna. Du måste svara på ett mejl för att mottagaren/mottagarna ska sparas. Och då finns listan under Tidigare mottagare. 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag förstår inte detta. Bifogar skärmdumpar. Tar tacksamt emot fler tips.

 

 

 

 

 

 

Skärmavbild 2019-08-28 kl. 07.42.01.png

Skärmavbild 2019-08-28 kl. 07.42.54.png

Redigerad av jan.s
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ber om ursäkt Mattias, hade jag följ ditt råd ist f att göra som vanligt hade 'problemet' försvunnit.

Raphael, tydligen har jag mailat honom tidigare. Minnet är inte kristallklart nu för tiden.

 I Fönster - Tidigare mottagare fanns personen jag ville bli av med men denne fanns inte som tidigare mottagare enligt mitt tidigare förfarande enligt ovan. ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...