Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple fortfarande överlägset på smartklockor


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

11 minuter sedan, iMarc säger:

Så fruktansvärt dyra, kan inte begripa varför. 

Man får vad man betalar för. Jämfört mot andra tillverkare så är dom överlägsna helt enkelt. I både kvalitet,funktion och samspelet med iOS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ställde denna fråga

nyss på ipaden

 

Vad är 9 och fick svaret

 

F333526F-90BE-4CAA-8C57-1476A829049B.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, lappen71 säger:

Man får vad man betalar för. Jämfört mot andra tillverkare så är dom överlägsna helt enkelt. I både kvalitet,funktion och samspelet med iOS

Jag har inte sett en enda människa som bär en. Måste vara överklassen i Djursholm som köper dem. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, iMarc säger:

Jag har inte sett en enda människa som bär en. Måste vara överklassen i Djursholm som köper dem. 

Anekdotisk bevisföring. 
Märks att du inte har en aning vilket mode som är accepterat i Djursholm ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, lappen71 säger:

Anekdotisk bevisföring. 
Märks att du inte har en aning vilket mode som är accepterat i Djursholm ?

Jag antar att du har en sommarstuga där, glider runt i en Porsche iförd Ray Ban solglasögon och flashar med senaste Apple Watch. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, iMarc säger:

Jag antar att du har en sommarstuga där, glider runt i en Porsche iförd Ray Ban solglasögon och flashar med senaste Apple Watch. 

Tror du att jag skulle bo och jobba i Falun om jag hade en sommarstuga i Djursholm ?

Kommenterade inte du nyss att jag hade Bmw ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, lappen71 säger:

Tror du att jag skulle bo och jobba i Falun om jag hade en sommarstuga i Djursholm ?

Kommenterade inte du nyss att jag hade Bmw ?

Man kan ju ha en BMW i Falun och en Porsche i Djursholm. Då slipper man lasta ombord bilen när man ska flyga till sommarstugan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, lappen71 säger:

Tror du att jag skulle bo och jobba i Falun om jag hade en sommarstuga i Djursholm ?

Kommenterade inte du nyss att jag hade Bmw ?

Hade du inte varit mångmiljonär hade du nöjt dig med en Dacia :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, iMarc säger:

Hade du inte varit mångmiljonär hade du nöjt dig med en Dacia :D

Hade jag varit mångmiljonär skulle jag inte beblanda mig med pöbel ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 minuter sedan, lappen71 säger:

Hade jag varit mångmiljonär skulle jag inte beblanda mig med pöbel ?

Härligt att du inte är blåfärgad :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2019-08-08_14-56-30.png.25e50343fef628afe115ae570209309d.png

  • Haha 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 timmar sedan, lappen71 säger:

Man får vad man betalar för. Jämfört mot andra tillverkare så är dom överlägsna helt enkelt. I både kvalitet,funktion och samspelet med iOS

Jag bytte ut min iPhone 8 Plus mot en Samsung Galaxy S10E och är väldigt nöjd med bytet. Däremot saknar jag min Apple Watch något så otroligt. Jag köpte en Galaxy Watch och förväntade mig att den skulle duga. Men den var så grymt dålig! Kändes som man gick fem år tillbaka i tiden. 

 

Apple Watch är nog det enda som jag saknar efter min switch.  

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

19 timmar sedan, iMarc säger:

Jag har inte sett en enda människa som bär en. Måste vara överklassen i Djursholm som köper dem. 

Där nöjer dom sig inte med en klocka för 5k utan minst 50k skall den kosta. ?

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 timmar sedan, iMarc säger:

Jag har inte sett en enda människa som bär en. Måste vara överklassen i Djursholm som köper dem. 

Ser ofta folk som har den. Jag själv tex. Många på jobbet etc. Bor inte i Djursholm. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, Magnus76 säger:

Ser ofta folk som har den. Jag själv tex. Många på jobbet etc. Bor inte i Djursholm. 

Flemingsberg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2019-08-07 på 18:33, Alix säger:

Måste hon ha en iPhone för att fungera? 

Från macworld.com

 

När watchOS 6 kommer senare i år är det bara de smalaste trådarna som håller Apple Watch bunden till iPhone.  Själva klockan kommer snart att ha en egen App Store.  Det kommer att ha mer användbara inbyggda appar, till exempel en kalkylator och röstmemo, och för länge sedan eliminerade mobilmodellerna behovet av att lita på iPhone för internetanslutning.  Det är redan så nära att vara en fristående enhet, så jag säger att det är dags för Apple att klippa den sista tråden och öppna den för köpare som inte har en iPhone.

 

 Apple Watch är redan en hit med sin nuvarande design, men en fristående Apple Watch kan förvandlas till ett kulturellt fenomen av liknande som Apple inte har sett på flera år nu.  Även handbojor på iPhone är Apple Watch redan den obestridda ledaren för smartwatchvärlden, till den tidpunkten att forskningsföretaget Strategy Analytics (via The Street) tidigare i veckan släppte en rapport som hävdade att Apple nu befaller 46 procent av marknaden.  Samsung kommer på andra platsen med en mäktig 13 procent, medan Fitbit bara 10 procent.

 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, ronny säger:

Från macworld.com

 

När watchOS 6 kommer senare i år är det bara de smalaste trådarna som håller Apple Watch bunden till iPhone.  Själva klockan kommer snart att ha en egen App Store.  Det kommer att ha mer användbara inbyggda appar, till exempel en kalkylator och röstmemo, och för länge sedan eliminerade mobilmodellerna behovet av att lita på iPhone för internetanslutning.  Det är redan så nära att vara en fristående enhet, så jag säger att det är dags för Apple att klippa den sista tråden och öppna den för köpare som inte har en iPhone.

 

 Apple Watch är redan en hit med sin nuvarande design, men en fristående Apple Watch kan förvandlas till ett kulturellt fenomen av liknande som Apple inte har sett på flera år nu.  Även handbojor på iPhone är Apple Watch redan den obestridda ledaren för smartwatchvärlden, till den tidpunkten att forskningsföretaget Strategy Analytics (via The Street) tidigare i veckan släppte en rapport som hävdade att Apple nu befaller 46 procent av marknaden.  Samsung kommer på andra platsen med en mäktig 13 procent, medan Fitbit bara 10 procent.

 

Hon behöver alltså en Iphone ännu så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...