Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mini 2014 Stendöd


Tarok
 Share

Rekommendera Poster

Skulle använda Minin för en stund sen den lilla lampan lyste men när jag klickade på musen för att få den att vakna så hände ingenting, fungerade föra veckan, visserligen var den rätt varm, har troligtvis inte gått ner i vila av någon anledning, fins det något att göra eller är det bara att slänga den, laga den lär väl bli en dyr Historia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stäng av och låt den vila en stund.

Starta sen om med skift nertryckt för att göra en säker start...förhoppningsvis kanske den startar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stereotypen

Dra ut nätsladden och låt vara strömlös en stund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur att man inte ger sig i första taget, kopplade in Minin och lade örat till och hur fan det än var så var det saker som hände där inne, så jag chansade med att starta om skärmen, och hux flux så var allt som vanligt igen, en stor sten föll från mitt Hjärta, har aldrig varit med om att skärmen inte vill vara med, men nu var det så.

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ifall det skulle vara Macen nästa gång: Har du backup? :) 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
2019-07-31 på 20:25, Tarok säger:

Skulle använda Minin för en stund sen den lilla lampan lyste men när jag klickade på musen för att få den att vakna så hände ingenting, fungerade föra veckan, visserligen var den rätt varm, har troligtvis inte gått ner i vila av någon anledning, fins det något att göra eller är det bara att slänga den, laga den lär väl bli en dyr Historia.

Dum fråga kanske, men har du tryckt på startknappen? (Den på baksidan av datorn).

 

edit: aha, såg att du fick igång den.

Redigerad av marcushedenstrom
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2019-08-01 på 12:04, Telly82 säger:

Ifall det skulle vara Macen nästa gång: Har du backup? :) 

Ja då Time Machine

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...