Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Uppgifter: Apple kan lansera Siri OS nästa år


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Nyhetsroboten
3042988618.jpg
Genom att göra Siri fristående från Mac OS och IOS kan Apples röstassistent möta konkurrensen från Amazon Alexa och Google Assistant.KmfQevBKji4

Läs hela artikeln här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, Mattiasgbg säger:

Siri??? Kan de inte göra något vettigare OS, typ licenstillverka Windows Millenium?

mmm Windows Millenium gillade jag skarpt förr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, iMarc säger:

mmm Windows Millenium gillade jag skarpt förr

Men vilket skit OS att krascha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 minuter sedan, lappen71 säger:

Men vilket skit OS att krascha

Just därför, var nörd förr och älskade att försöka lösa problem och tyckte det var kul å formatera hårddisken varje vecka etc. 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, iMarc säger:

Just därför, var nörd förr och älskade att försöka lösa problem och tyckte det var kul å formatera hårddisken varje vecka etc. 

Problemet var att det inte gick att lösa på användarnivå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

34 minuter sedan, lappen71 säger:

Problemet var att det inte gick att lösa på användarnivå

Nä tyvärr. Körde mest NT 4.0 Workstation var rätt stabilt. Windows 7 är väl dock det bästa Microsoft åstadkommit. 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 timmar sedan, iMarc säger:

Just därför, var nörd förr och älskade att försöka lösa problem och tyckte det var kul å formatera hårddisken varje vecka etc. 

Med all data på annan partition, helst helt annan hårddisk, går det ju att få igång ett windoze igen med en formatering och installation.

 

Frågan jag ställer mig är hur i hela fridens oheliga namn användare stod ut med det. VILKEN JÄVLA SKIT DET VAR!!! Om den slarviga svenskan ursäktas. :chock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, mikaellq säger:

Med all data på annan partition, helst helt annan hårddisk, går det ju att få igång ett windoze igen med en formatering och installation.

 

Frågan jag ställer mig är hur i hela fridens oheliga namn användare stod ut med det. VILKEN JÄVLA SKIT DET VAR!!! Om den slarviga svenskan ursäktas. :chock:

Var så mycket krångel med drivrutiner på Millennium, systemet blev aldrig stabilt. Det var typ nästan värre än Windows 95 som var ”Plug and Pray”

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...