Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Alix

Kan nya Iphone bli en hit?

Rekommendera Poster

12 minuter sedan, mikaellq säger:

Det kommer att gå bra tror jag, kanske rent av lysande därför att det alltid kommer att finnas de som vill ha det allra bästa och som dessutom har råd med det.

Ska ”bra” alternativt ”kanske rent av lysande” tolkas som att försäljningen blir minst lika bra som för nuvarande modeller?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Postad (redigerade)
11 minuter sedan, Alix säger:

Ska ”bra” alternativt ”kanske rent av lysande” tolkas som att försäljningen blir minst lika bra som för nuvarande modeller?

Det beror väl mycket på, tror jag, på hur bra de nya modellerna blir på att lirka fram plånboken igen hos målgruppen som redan till stor del har förra årets flaggskepp. 

Värt att notera är att du och jag inte hör till målgruppen, inte ens jag som annars är ett sådant ihärdigt Apple-fan. :) 

Redigerad av mikaellq
  • Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det här är tydlig den rätta designen. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
12 minuter sedan, lappen71 säger:

Det här är tydlig den rätta designen. 

Å, din favorityoutuber! 😂

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
10 minuter sedan, Alix säger:

Å, din favorityoutuber! 😂

Inte speciellt 😁

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)
10 timmar sedan, Magnus76 säger:

Om kommande note10 hamnar i ett bra prisläge är den mycket intressant. Framförallt till black friday :)

Samsung är inget jag skulle tråna efter deras android version är en biljett till psykakuten, har en samsung 9 på jobbet och vi är inte vänner än efter nästan ett år.

Har en surfplatta med den ”rena”

versionen av android 8, så det är inte det att jag är ovan med android.

Men om jag skulle lämna iOS på telefonen så skulle jag inte gå till Samsung utan kanske Google pixel, Nokia 9 eller fairphone 3 när den kommer.

Men då får först Android rycka upp sig en hel del för i dagsläget är livslängden på en iPhone samt iOS som system överlägset android lurarna.

Jag hoppas ryktet om en IPhone se 2 är sant och är den inte större än 4 tum så är jag lycklig 

Redigerad av Aayden

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...