Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan inte överföra bilder från iPhone X till PC. TESTAT ALLT!


jorkaan
 Share

Rekommendera Poster

Tjenare grabbar, nu har jag tamefan testat allt man kan göra. Men det går ICKET att importera mina bilder från min iPhone till datorn.

 

Jag har testat alla uttag i datorn, flera olika USB sladdar, jag har testat att avinstallera/installera drivrutiner i enhetshanteraren, jag har startat om datorn, telefon, jag har nollställt integritetsinställningarna och jag har tryckt på "lita på den här datorn" samt lämnat telefonen olåst. iCloud funkade inte heller att överföra via, då kom inte alla bilder med som jag har på telefonen plus att jag inte får de i rätt ordning..

 

Detta har ALLTID fungerat för mig men inte längre... Har även testat på min brors dator fast med samma problem.

 

Jag bönar och ber att någon här på forumet kan hjälpa mig, helst via Discord för jag sliter snart av de sista hårstrån jag har kvar på skallen.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 minuter sedan, Stereotypen säger:

Testat med iTunes?

Ja, det går inte att importera bilder med iTunes längre (?) Annars får du gärna hjälpa mig via Discord eller Skype.. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

39 minuter sedan, Stereotypen säger:

Testat med iTunes?

Man importerar inte bilder till en dator med iTunes. Det är bara från dator till telefon man använde iTunes 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Används iCloudbildbibliotek? Om, är optimerad iPhonelagring aktiverat? Om, är detta problemet varför du inte kan överföra bilder från telefonen till datorn. Bilderna ligger i iCloud och inte i telefonen.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, SirKnasen säger:

Används iCloudbildbibliotek? Om, är optimerad iPhonelagring aktiverat? Om, är detta problemet varför du inte kan överföra bilder från telefonen till datorn. Bilderna ligger i iCloud och inte i telefonen.

Inte det heller, har jag tur så hinner jag få in 2,3 bilder ifrån telefonen då jag ska importera dem.

 

@mikaellq Jag har testat iCloud men bilderna hamnar i fel ordning plus att inte alla då heller kom med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stereotypen

Vad får du för svar på ett Windows-forum??

Är ju där frågan skall ställas........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...