Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Min MacBook Air vägrar starta och laddar ej


Emmaaaa
 Share

Rekommendera Poster

Jag är en student och har då fått en MacBook av skolan som jag är mycket nöjd över men nu har den börjat krångla och jag har sommar lov så hjälp utav skolan kan jag ju inte få så då vänder jag mig till alla er experter där ute, imorse satt jag på Spotify som vanligt å lyssna på musik men plötsligt så började den hacka upp sig, musen ville inte flytta på sig så jag höll in knappen på datorn som gör så att den stängs av för det har vi lärt osss att man ska gö vid sånna här situationer, min dator ville inte starta på ett tag å jag tänkte att det kanske va slut på batteri fast än jag är säker på att den hade battri, jag satte datorn på laddnin det står inte att den behövs laddas vilket den brukar göra om den är död utan allt är helt svart, laddaren lyser orange och när jag trycker på powerknappen lyser den grönt och återgår sedan till orange, ska man behöva lämna in den på lagning eller har ni nå bra tips, jag vill helst inte spendera alla pengar jag jobbat till mig nu i sommar på en dator som vägrar starta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...