Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur får man tillbaka bookmärkesflikraden i nya Safari 13?


Crister
 Share

Rekommendera Poster

Hej

Känner mig otroligt dum, men efter att jag uppgraderat till Mac OS 15 (Catalina) i betaversionen så förstår jag inte de ändringar de gjort på Safari. Tidigare hade man en rad med flikar högst upp under fönsterlisten och varje flik tog sedan fram en under meny. Det var smidigt och bekvämt, men nu får man istället upp en sida med ikoner till olika typer av sidor, och det blir ett förfärligt klickande innan jag kommit dit jag vill.

 

Förmodligen rör det sig bara om en inställning jag inte hittat, men vilken. Kan någon hjälpa mig vore jag tacksam

 

Jag letar också efter ett bra program för att hantera bokmärken. Jag hade nämligen tänkt kolla igenom alla för att se om de fortfarande är giltiga, men jag hittar inget - varken på Appstore eller på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade lösningen på problemet. Man måste välja "Anpassa verktygsfältet". Sen välja symbolen med två streck k med en stjärna emellan. Lägger man upp den i verktygsfältet och sedan klickar på den får men tillbaka samma rad med flikar som i Safari 12. Enormt långsökt men det går.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...