Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Webbadressen blockerades av en innehållsblockerare


Telly82
 Share

Rekommendera Poster

Ibland när jag hittat en sida i Googles sökresultat så får jag upp felmeddelandet nedan. Varför då? Varför är (i detta fall) en dödsannons på Fonus blockerad???

Länken funkar utmärkt i Chrome.

1700433652_Skrmavbild2019-06-12kl_21_34_33.png.2809f2d4399a30ea4d6e9b92327ef3aa.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Telly82 säger:

Ibland när jag hittat en sida i Googles sökresultat så får jag upp felmeddelandet nedan. Varför då? Varför är (i detta fall) en dödsannons på Fonus blockerad???

Länken funkar utmärkt i Chrome.

1700433652_Skrmavbild2019-06-12kl_21_34_33.png.2809f2d4399a30ea4d6e9b92327ef3aa.png

Har du någon innehållsblockerare till Safari? Vilken, i så fall? Vilka listor är aktiva?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, Alix säger:

Har du någon innehållsblockerare till Safari? Vilken, i så fall? Vilka listor är aktiva?

AdBlock 2.70.0 från betafish.

355841827_Skrmavbild2019-06-12kl_21_52_39.png.18e0605b130dd56b5fdc5fead248906b.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag stänger av AdBlock så funkar länken. (Har för mig jag har AdBlock till Chrome också, får kolla...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I Chrome har jag AdBlock 3.någonting.

 

I Safari så gick jag till AdBlocks hemsida och tankade ner en "ny" version. Det var 2.69 och jag som har 2.70. :fundersam: 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte detta tillägg. Se om du kan exportera inställningarna i Chrome och sedan importera dem i Safari. Så gör jag med mitt tillägg, Ublock origin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, Telly82 säger:

I Chrome har jag AdBlock 3.någonting.

 

I Safari så gick jag till AdBlocks hemsida och tankade ner en "ny" version. Det var 2.69 och jag som har 2.70. :fundersam: 

 

Ta bort den dyngan.

Rekommenderar AdGuard istället som funkar klockrent för alla webbläsare. ?

https://adguard.com/sv/adguard-browser-extension/overview.html

Redigerad av cokeman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, cokeman säger:

 

Rekommenderar AdGuard istället som funkar klockrent för alla webbläsare. ?

https://adguard.com/sv/adguard-browser-extension/overview.html

Kan du rekommendera något som funkar på Mac OS 10.11? (Det är den sista versionen jag kan köra på två av de Macar som jag sköter.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, Telly82 säger:

Kan du rekommendera något som funkar på Mac OS 10.11? (Det är den sista versionen jag kan köra på två av de Macar som jag sköter.)

Jag har inte använt Mac OS 10.11 sen Jesus gick i kortbyxor. ?

 

Annars får du leta upp äldre versioner av AdGuard eller uBlock Origin som funkade utmärkt med äldre versioner av Safari. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...