Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple TV 4K


sara_sve_swe
 Share

Rekommendera Poster

sara_sve_swe

Hej, jag har köpt ev Apple TV 4k idag, jag köpte även Siri remote. När jag kom hem och packade upp Apple TV:n så ser fjärrkontrollen exakt ut som den jag köpte för typ 695:-

Är det samma fjärrkontroll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, sara_sve_swe säger:

Hej, jag har köpt ev Apple TV 4k idag, jag köpte även Siri remote. När jag kom hem och packade upp Apple TV:n så ser fjärrkontrollen exakt ut som den jag köpte för typ 695:-

Är det samma fjärrkontroll?

Ja. Nu har du två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sara_sve_swe
1 minut sedan, Alix säger:

Ja. Nu har du två.

Är det så? Så den man får med när man köper Apple tv 4k är samma fjärrkontroll ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 minuter sedan, sara_sve_swe säger:

Är det så? Så den man får med när man köper Apple tv 4k är samma fjärrkontroll ?

Jo, men du kan väl lämna tillbaka den du köpte separat? Eller är villkoren för hårda? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
4 timmar sedan, sara_sve_swe säger:

Hej, jag har köpt ev Apple TV 4k idag, jag köpte även Siri remote. När jag kom hem och packade upp Apple TV:n så ser fjärrkontrollen exakt ut som den jag köpte för typ 695:-

Är det samma fjärrkontroll?

Japp, du får "Siri rimote" med alla TV . Vem var det som sålde detta till dig? Känns ju oseriöst att inte berätta detta för dig. Eller så vet de inte, helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem lurade i dig att du måste köpa en fjärr när du köpte ATV 4K?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sara_sve_swe

Jag vet inte om jag blev lurad, men jag stod med Apple TV:n i handen och frågade om fjärrkontrollen funkar ihop med denna Apple TV.

Jag fick göra ett återköp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...